۱۵:۰۵ - سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵

همزمان با روز عید سعید فطر در نقاط مختلف شهر؛

۲۵۰ اتوبوس برای خدمت رسانی به نمازگزاران فعال است

برای دومین سال مصلی اصفهان میزبان نمازگزاران برای اقامه نماز عید فطر است و سرویس دهی به شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  سال گذشته تنها نماز عید فطر در این مکان برگزار شد و امسال از ابتدای ماه مبارک رمضان قفل این پروژه شکست و شهروندان اصفهانی در زیر سقف های مصلی نماز روزهای جمعه را اقامه کردند تا اصفهان هم به لیست شهرهای دارای مصلی بپیوندد هرچند این طرح هنوز نیمه کاره باشد.

امسال هم  تدابیری برای تردد آسان شهروندان برای رسیدن به مصلی اندیشیده شده است تا با سرویس دهی حمل و نقل عمومی و همچنین محدودیت های ترافیکی و در اختیار قرار دادن پارکینگ های رایگان از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری شود.

مصلی اصفهان به دلیل قرار گرفتن در مسیری پر تردد نیاز به سرویس دهی خاص دارد تا در مسیرهای منتهی به این مکان بتوان عبور و مرور راحتی را تجربه کرد و عید سعید فطر از همان روزهایی است که این تدابیر به صورت ویژه توسط مدیریت شهری و نیروی انتظامی اندیشیده می شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرنی اصفهان و حومه در گفت و گو با صاحب نیوز با بیان اینکه سرویس دهی شرکت واحد اتوبوسرانی به نمازگزاران عید سعید فطر برای حضور در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) انجام می شود و برنامه ریزی های مورد نیاز صورت گرفته است یاد آور شد: سرویس دهی به نمازگزاران عید فطر انجام می شود و از مبادی ۶۲گانه شهر اصفهان به سمت مصلی این سرویس دهی صورت می گیرد.

محمد علی احمدی افزود: این سرویس دهی که با حدود ۲۵۰ دستگاه اتوبوس کولر دار از ۶۲ نقطه مختلف سطح شهر میدان های شهر، مساجد و پایگاه های بسیج به مقصد محل برگزاری نماز عید فطر که در مصلی است ارائه خدمت می کنند.

به گفته وی، خدمت رسانی از ساعت ۶ صبح آغاز و تا اتمام کامل نماز و برگشت نمازگزاران ادامه دارد.

احمدی گفت: از ساعت ۶:۳۰ دقیقه نیز اتوبوس از میادین اصلی شهر از جمله میدان امام علی(ع)، میدان امام خمینی (ره)، میدان احمدآباد، لاله، جمهوری اسلامی، قدس، آزادی، مطهری، استقلال، ۹دی، خوراسگان و رهنان به سمت مصلی حرکت می کند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده اتوبوس ها در پارکینگ سیلوی شهید خرازی در مجاورت مصلی پس از نماز عید سعید فطر نسبت به انتقال نمازگزاران اقدام می کنند.

در روز عید پارکینگ های اطراف مصلی از جمله پارکینگ سیلو،راه و شهرسازی،آیت الله خوانساری رایگان است.

محدودیت های ترافیکی در روز عید سعید فطر نیز اعلام شده و تردد در تقاط فرایبورگ به سمت مصلی تقاطع آب۲۵۰ به سمت شیخ مفید،خیابان واله ازسمت فیض و آیت الله خوانساری به خیابان آزادگان ممنوع است.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.