۰۰:۰۰ - یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵

چگونه الگوی قفل گوشی اندروید خود را باز کنید؟

تا حالا با مشکل باز کردن رمز عبور گوشی اندرویدتان مواجه شدید؟ هنوز هم می توانید با موارد ذکر شده در پایین آن را حل کنید، پس نگران نباشید. در ادامه ما را همراهی کنید.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا“ اگر شما رمز عبور گوشی اندرویدتان را فراموش کردید و نمی توانید آن را به یاد بیاورید، هنوز هم امیدی به باز کردن الگوی قفل صفحه نمایش هست. حقیقت این است که شما می توانید بدون استفاده از نرم افزار خاصی این مشکل را حل کنید. راه آن هم این است که الگوی گوشی اندرویدی خودرا دور بزنید.

دور زدن صفحه نمایش الگوی قفل با Android Device Manager

الگوی قفل گوشی اندروید را با مدیریت دستگاه باز کنید. حتما باید قبل از آن این گزینه را فعال کرده باشید. نرم افزار Android Device Manager را دانلود و نصب کنید. سپس به قسمت تنظیمات نرم افزاری گوگل (Google Settings) بروید.

گزینه “Settings” > “Google” >“Security” را انتخاب کنید. از زیر مجموعه های Android Device Manager گزینه های “Allow remote lock and erase” و “Remotely locate this device” را باید فعال کنید. پس از انجام دادن این مراحل موارد ذکر شده را دنبال کنید:

۱- صفحه Android Device Manager را بازکنید، با اطلاعات حساب گوگل وارد شوید.

۲- یک قفل در قسمت Android Device Manager گوشی انتخاب کنید.

۳- “Lock“ را انتخاب کنید.

۴- یک پنجره باز می شود. در اینجا یک پسورد موقتی برای گوشی اندروید انتخاب و یک بار دیگر گزینه “Lock” را انتخاب کنید.

۵- یک صفحه ی تاییدیه باز می شود که دارای گزینه های “Ring“Lockو “Erase” است.

۶- حالا گوشی تان یک فایل پسورد برایتان نشان می دهد که می توانید پسورد موقتی را وارد کنید. سپس کد موقتی برای بازکردن گوشی اندرویدی را وارد کنید.

۷- یادتان باشد بعد از انجام این کار، پسورد موقتی را کنار بگذارید و الگوی جدیدی برای گوشی تان طراحی کنید.

باز کردن قفل گوشی اندرویدی با تنظیمات کارخانه ای

اما اگر Android Device Manager گوشی را فعال و باز نکرده بودید چه؟ اگرچنین است، می توانید با استفاده از reset factory رمز گوشی تان را دور بزنید. البته با این کار همه ی داده های روی گوشی تان از بین می رورد.

۱- اول، موبایل را خاموش کنید.

۲- بعد، حالت بازیابی (Recovery Mode) را باز کنید. این کار را با فشار دادن و نگه داشتن هم زمان دکمه های صدا و روشن کردن گوشی انجام می دهند.

۳- سپس با فشار دکمه صدا گزینه “Recovery Mode” نمایان می شود. با دکمه روشن کردن، باز کردن حالت بازیابی را انتخاب می کنید.

۴- با دکمه صدا به گزینه های “Wipe data/factory reset” بروید و سپس با فشار دادن دکمه روشن کردن آن را انتخاب کنید.

۵- سپس از بین بسیاری از گزینه ها، گزینه “Yes – erase all user data” را انتخاب کنید.

۶- حالا با فشار دادن دکمه پاور، گوشی اندرویدتان مجددا راه اندازی می شود. روند اولیه برای نصب گوشی آغاز خواهد شد.

۷- کسانی که با یک اندروید ۵٫۱ یا گوشی بالاتر از نکسوس کار می کنند باید نام کاربری و رمز عبور گوگل خود را برای گوشی ها بعد از تنظیم مجدد کارخانه ای وارد کنند.

این ها روش هایی هستند که شما می توانید برای دور زدن برای باز کردن الگوی قفل گوشی اندرویدتان انجام بدهید. اما بهتر است با استفاده از Android Device Manager، داده های خودتان را هم حفظ کنید.

منبع:پایگاه فناوری اطلاعات برسام

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.