۲۰:۳۸ - شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵

دختری با کلاه صورتی در مهر!

چند اپیزود از لحظاتی که رسانه ها جور کم توجهی مسئولان را می کشند!

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ چند سالی بود خبرگزاری مهر به پایگاهی خلاف حرکت جریان رسانه ارزشی تبدیل شده بود و هر روز با خبر یا عکس و… سردمدار یک حرکت بر علیه جریان ارزشی و حربی الله بود ولی با تفکر جدیدی که در مدیریت این رسانه ایجاد شده در چندماه گذشته به سرعت در حال جبران گذشته خود هستند و با ایجاد سرویس های خبری جدید و ایجاد تنوع در تولیدات خبری و با نگاه نافذ به سطح جامعه، این رسانه هر روز بیشتر به صاحبان اصلی خود یعنی مردم نزدیکتر می شود.

از توجه به مسائل ارزشمند در حوزه تفکر اسلامی گرفته تا اخبار امید بخش در حوزه اخبار داخلی که هم روحیه مطالبه گرانه دارد تا امید در دل مردم شکل بگیرید و هم خلاقیت در این اخبار مشهود است.

اما سخن را به درازا نکشیم و به دو حرکت ارزشمند و شجاعانه این رسانه در چند ماه اخیر اشاره کنیم:

اپیزود اول 

عکاس تیزبین خبرگزاری مهر با شکار لحظه از نوع بازدید رئیس‌جمهور از گروه صنعتی مپنا در روز کارگر که حسن روحانی رئیس جمهور با خودرو و تیم حفاظت ویژه وارد محوطه سالن کار کارگران شده و بدون پیاده شدن از خودرو و از راه دور با کارگران دیدار می‌کند، سیل انتقادات را در شبکه های اجتماعی از این حرکت ایجاد و این سوال را مردم مطرح کردند که چرا رئیس‌جمهور از خودرو شخصی‌اش پیاده نشده و به صحبت و درد و دل‌ کارگران از نزدیک گوش نداده است؟

و دوم اینکه عکسی از هنروران که با گرفتن چند کاغذ با نوشته های به این  مظمون که از برجام تا فرجام حمایت می کنیم در مقابل رئیس جمهور و عکس از لحظات بعد همین هنروران در حالت خواب! موج دومی از واقعیت برجام را عیان کرد!

1601403_588-768x768

اپیزودم دوم 

تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم که سعید صدرائیان مدیرکل اخبار داخلی این خبرگزاری با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود اینستاگرام به این موضوع اشاره کرد که:

امروز خانواده شهید قاضی خانی قدم به چشمان ما گذاشتند. محمد متین، نهال و محمد یاسین نهال همون کوچولوی دوست داشتنیه که از حضرت آقا کلاه صورتی خواسته بود.برای هدیه به بچه ها خیلی فکر کردیم، ولی یک چیز قطعی بود؛ کلاه صورتی برای نهال برای صبر و سلامت مادر بزرگوارشون و عاقبت به خیری بچه ها دعا کنید.

Screenshot-1086-768x487

لازم به ذکر همسر شهید مدافع حرم در توضیح عکس زیر در گفتگو با رسانه ها گفته بود: …. بعد از مدتی نهال برگشت، پرسیدم کجا بودی؟ گفت رفته بودم پیش حاج آقا من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده،  اصلا نمی دانستم منظورش از حاج آقا مقام معظم رهبری است. پرسیدم خب حاج آقا چی می گفت؟ گفت:« من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را میدهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر…»

photo_2016-07-02_16-41-07

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.