۱۲:۵۵ - جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵

بنر جالب حاج قاسم با داعشی‌ها/ روحانی: از مسیر آرمان آزادی فلسطین فاصله گرفته ایم/ نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود+عکس

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در بیش از 850 شهر سراسرکشور، جــمعـه ایــن هــفتـه 11 تـیــر مـطابـق با 25 رمـضــان المـبـارک برگزار می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز یازدهم تیرماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین از دقایقی قبل با حضور اقشار مختلف آغاز شد.

بنر جالب پیچاندن گوش داعشی‌ها توسط حاج قاسم

در میان تصاویر جالبی که در مراسم راهپیمایی روز قدس مشاهده می‌شود، تصویر قاسم سلیمانی در حال پیچاندن گوش یک داعشی از تصاویر جالب و پرمعنا است.

راهپیمایان تهرانی از مسیرهای 9گانه مشخص شده و در شهرستان‌ها از مسیرهای مورد نظر، راهپیمایی خود را به سمت میعادگاه نماز جمعه آغاز کردند.
4771237_912

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پیش از شروع رسمی مراسم

در حالی که بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات ساعت شروع راهپیمایی امروز در سراسر کشور 10:30 اعلام شده بود، مردم تهران از یک ساعت قبل با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی روز قدس را آغاز کردند.

هم اکنون خیابان های منتهی به دانشگاه تهران که محل برگزاری نماز جمعه تهران نیز بوده، شاهد گروه هایی از مردم است که برای اقامه راهپیمایی روز قدس زودتر از موعد به خیابان آمده اند.

راهپیمایان پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آزادی قدس و همچنین رهایی 4 دیپلمات ربوده شده ایران از چنگال رژیم صهیونیستی را حمل می کنند.

سلفی عزرائیل با نتانیاهو در روز قدس/ همدلی مردم با سردار مقاومت

طبق روال هرساله نیروهای نظامی، انتظامی، راهنمایی و رانندگی، ارتش و سپاه مسئولیت برقرای نظم و امنیت  راهپیمایی را برعهده دارند.

تمامی چهارراه‌ها و ورودی خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران از نخستین دقایق صبح امروز تحت پوشش نیروهای انتظامی تهران بزرگ است تا راهپیمایان روزه‌دار بتوانند در آرامش و نظم کامل در همایش جهانی روز قدس شرکت کنند.

عکس سلفی عزرائیل با نتانیاهو از بنرهای جالبی برود که امروز در خیابان‌های تهران دیده می‌شود.

 

امیر پوردستان: غربی‌ها برای محدود کردن برنامه موشکی‌مان پس از برجام تلاش کردند

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز قدس در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر پیام راهپیمایی روز قدس گفت: استکبار سال‌هاست که در منطقه حضور پیدا کرده است و تلاش می‌کند حرکت مقاومت را از بین ببرد اما هرگز موفق نخواهد شد.

وی ادامه داد: در آینده‌ای بسیار نزدیک شعله‌های برافروخته شده امت مسلمان شدیدتر خواهد شد و به گفته فرمانده معظم کل قوا تا 25 سال آینده این شعله‌ها دامن اسرائیل را فراخواهد گرفت.
امیرسرتیپ پوردستان اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی و امت اسلام با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تلاش دارند تا از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند و نشان بدهند که قطب قدرت جدیدی در  اسلام در حال شکل گیری است.
وی در ادامه با اشاره به تلاش غربی ها برای محدود کردن برنامه موشکی جمهوری اسلامی پس از برجام ابراز کرد: جمهوری اسلامی 37 سال است که تحت این فشارها قراردارد و متناسب با آن حرکت خود را ادامه داده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: به هر میزان که آنها حلقه های خود را علیه ما تنگ تر کنند، ملت ایران پرنشاط تر خواهد شد و نه تنها در عرصه موشکی بلکه در عرصه های مختلف علمی بنابر نیاز کشور، به پیش خواهد رفت و کشورهای هم پیمان خود را هم، حمایت و پشتیبانی می کند.

روحانی: در سایه گروه‌های تکفیری در منطقه ما از مسیر آرمان آزادی فلسطین فاصله گرفته‌ایم

رئیس جمهور در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: در سایه تفرقه دنیای اسلام حضور گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش، ما از مسیر آرمان آزادی فلسطین فاصله گرفته‌ایم.

وب با بیان اینکه برای اینکه ما به این آرمان برسیم راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت با گروه‌های تروریستی و تکفیری نداریم خاطر نشان کرد: ملت فلسطین تنها نیست، مردم در کنار مظلومین عالم و در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند بود. ما در سایه ایستادگی و مقاومت قطعاً به پیروزی دست خواهیم یافت.

منیع:دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.