۱۲:۱۸ - جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵

عضو فراکسیون روحانیون مجلس دهم :

فلسفه روز قدس، برائت و انزجار از تفکرصهیونیزمی، استکباری با هر اسم و پرچمی است

حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: بدون هیچ تردیدی مهمترین پیام روز جهانی قدس، فریاد هیهات من ذله ملت مسلمان است، حال هرچه راهپیمایی مردم ایران پرشور تر و پررنگ تر باشد، این پیام بهتر به دنیا ساطع می شود.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار مباحث، پیرامون روز قدس و فلسفه روز جهانی قدسف اظهار کرد: زمانی که امام راحل اخرین روز جمعه ماه مبارک رمان را به نام روز قدس نامگذاری کرد با نگاه به محو غده سرطانی اسرائیل اشغالگر که فلسطینیان را تحت فشار گذاشته بود، این تدبیر را کرد.

وی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت ۳۷ سال، اهداف بزرگ دیگری با توجه به ظلم های آشکار حاکمان جور و ستم چون آل سعود و برخی از کشورهای غاصب عربی چون بحرین و یمن فلسفه  و هدف تداوم روز جهانی قدس بیشتر شده است، گفت: وظیفه و رسالت ملت مسلمان در قبال ظهور و بروز گروه های تکفیری، سلفی، داعش و النصره و وقاحت هاو بلاهت های حاکمان بحرینی و یمنی چندین برابر شده است  و دیگر محدود به محو رژیم نامشروع اسرائیل نیست.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: حضور پرشور و چشمگیر مسلمانان در راهپیمایی روز قدس مشتی محکمی بر هر تفکر باطل تکفیری و صهیونیزمی در منطقه و جهان است، در حقیقت ملت آزادی خواه میلمان و شیعه با شرکت در روز قدس با مشت های گره کرده خود، همه فریاد خود را بر سر حامیان این گروه های ظالم منطقه  و جهان می کشند.

وی تاکید کرد: بدون هیچ تردیدی مهمترین پیام روز جهانی قدس،  فریاد هیهات من ذله ملت مسلمان است، حال هرچه راهپیمایی مردم ایران پرشور تر و پررنگ تر باشد، این پیام بهتر به دنیا ساطع می شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس دهم با اشاره به اینکه برخی افراد کوته فکر بیان میکنند حور یک افراد چه ضرورتی در  راهپیمایی روز قدس دارد، گفت: باید صراحتا بیان کرد حور تک تک افراد احاد جامعه با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی و اجتماعی از لنز دوربین ها توسط دشمنان رصد می شود این امر در روحیه غاصبان و ظالمان بسیار تاثیرگذار است و حتی تن استکبار جهانی را به لرزه بیندازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فریادها و شعارهای وز قدس امسال، دیگر منحصر به محو غده سرطانی  رژیم اشغالگر اسرائیل در منطقه نیست، بلکه مشت های گره کرده ملت های مسلمان و آزادی خواه، در روز جهانی قدس، علیه هر تفکر التقاطی، صهیونیزمی و مستکبرانه ای بلند می شود.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.