۱۰:۵۲ - شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲

همزمان با افتتاح فاز دوم کارخانه تولید

سیستم نقاله اتوماتیک شرکت پسماند شاهین شهر نصب گردید

مرحله دیگری از کیفی سازی محصولات این شرکت و بهداشت محیط کار رقم خورد .

 thumbnail  عملیات نصب و راه اندازی سیستم نقاله اتوماتیک ( تریپر ) که همزمان با افتتاح فاز دوم کارخانه تولید کود و مواد آلی شرکت پسماند خریداری شده بود به پایان رسید و مرحله دیگری از کیفی سازی محصولات این شرکت و بهداشت محیط کار رقم خورد .

به گزارش شاهین نا به نقل از صاحب نیوز ، محمدباقر ربیعی مدیرعامل شرکت مدیریت پسماند شهرداری های منطقه غرب اصفهان در گفتگویی اظهار داشت ،  سیستم نقاله اتوماتیک که با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال خریداری شده است علاه بر سرعت بخشی به انتقال مواد آلی و جمع آوری شیرابه های خطرناک می تواند به تکنیکی کردن فرآیند تولید کارخانه کمک شایانی بنماید .

ربیعی در ادامه به برگزاری کارگاه آموزشی بازیافت (  کاهش زباله و حفظ محیط زیست ) در محله پردیس اشاره کرد و گفت : این کارگاه توسط خانم هاشمی نیا کارشناس محیط زیست شرکت مدیریت پسماند شاهین شهر برگزار گردیده است .

وی افزود : در این کارگاه موضوعاتی مانند نقش و همکاری شهروندان و نهادهای شهری برای جمع آوری و تبدیل آن به کود آلی ، وظایف شرکت مدیریت پسماند و نقش آن در بهبود محیط زیست و سلامت شهروندان ، مراحل تفکیک زباله از مبداء و دفع به موقع پسماند ، احترام به محیط زیست ، آگاهی از قواعد شهر نشینی مطرح و آموزش داده شد .

یادآور می گردد بهره برداری از فاز دوم کارخانه پسماند اخیراً با حضور استاندار اصفهان گشایش یافته است .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.