۱۱:۵۸ - یکشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۵

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی:

تخریب سردار سلیمانی و عزل امیر عبداللهیان جز اصول برجام ۲ است

حسینی با بیان اینکه هدف امریکا تحقق برجام های هفته گانه با ایران است و متاسفانه دولت یازدهم در این راستا میل حرکت دارد، گفت: تخریب سردار سلیمانی و عزل امیر عبداللهیان جز اصول برجام ۲ است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون  چرایی هجمه تخریب شدید رسانه های بیگانه علیه بیانیه هشدار آمیز سردار سلیمانی نسبت به جسارت آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم اظهار کرد: متاسفانه دولت در پی برنامه های آمریکا برای تحقق برجام های ۲ تا ۷ با هدف تغییر فتار ایران و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایرانی است.

وی با بیان اینکه امریکا برای هدف شوم خود یعنی تخریب و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران، برجام های دو تاهفت را تعریف کرده است گفت: از سوی دشمن برجام ۲ تحت عنوان مبارزه با تروریست منطقه، محدود کردن نیروهای جبهه مقاومت اسلامی، گروهای انقلابی، برجام ۳ بحث محدود کردن قدرت موشکی ایران، برجام چهارم مسائل مرتبط با حقوق بشر درایران تا برجام هفت برنامه ریزی شده است.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی تاکید کرد: رئیس جمهور ایران بعد از امضای برجام هسته ای اعلام کرد که برجام های دیگری در راه است و باید به تیم مذاکره کننده اجازه بدهیم که راجع به موضوعات دیگر مذاکره کنند، چرا که مردم خواهان برداشته شدن تحریم ها هستند.

وی افزود: دولت در حال اجرای برنامه های مدنظر امریکا است، این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال صریحا با برجام های ۲تا ۷ مخالفت کردند، عزل امیر عبد اللهیان معاون عربی-افریقایی وزارت امور خارجه با توجه به رسانه های غربی و سعودی در راستای درخواست های امریکا و عربستان بوده است.

حسینی اذعان کرد: پس از جریان این عزل صورت گرفته و اتفاقات اخیر در بحرین همچون سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، سردار قاسم سلیمانی سخنانی را تحت قالب بیانیه ای علیه دولت مستبد بحرین بیان کردند که در پی آن شاهد حمله شدید به سمت سردار سلیمانی با رنگ و بوی سیاسی از سوی جریان سیاسی غرب گرای کشور در راستای محدود کردن سپاه قدس و اجرای برجام ۲ هستیم.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس در چند روز اخیرشاهد انتشار مطالبی توهین آمیز و جسارت گونه علیه سرلشکر قاسم سلیمانی در فضای مجازی بودیم که بیان می کرد فرمانده سپاه قدس نباید در امور میان دولت ها و کشورها دخالت کند و این امر مربوط به امور دیپلماتیک است، در حالی که حفظ دستاوردهای نظام در امور اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهان جز ماموریت های  ذاتی سپاه قدس است.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.