۱۶:۲۰ - جمعه ۰۴ تیر ۱۳۹۵

امام جمعه شاهین شهر:

قوه قضاییه باید پناهگاه مظلومان باشد/ پشت پرده اقدام رژیم آل خلیفه انحراف توجه دنیا از مسئله فلسطین است

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر گفت: سلب تابعیت رژیم آل خلیفه از شیخ عیسی قاسم به حاشیه بردن مسئله فلسطین قبل از روز قدس در نگاه مجامع جهانی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)، با برشمردن فضایل والای این امام همام، بهترین اوقات بهره برداری از ماه مبارک رمضان را شبهای پر فضیلت قدر عنوان کرد و گفت: ترک گناه و دوری از محرمات که لازمه تقوای الهی است بهترین عمل و از دستاوردهای ماه مبارک رمضان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تمام مقدرات در شب قدر که از هزار ماه برتر است در محضر امام زمان(عج) نوشته می شود خاطرنشان کرد: شرافت و فضیلت ماه مبارک رمضان نسبت به ماه های دیگر بدلیل انتساب این ماه به خدا، شبهای پربرکت قدر و نزول قرآن در این ماه است.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان با اشاره به ترورهای منافقین و گروهک فرقان در سال 60 که منجر به شهادت شخصیت های بزرگ انقلاب شد اظهار کرد: در اوایل پیروزی انقلاب عده ای از جوانان خام و ناآگاه به اسلام که ادعای اسلام شناسی می کردند گروه فرقان را تشکیل دادند و ضربه های جبران ناپذیری را بر پیکره انقلاب اسلامی وارد کردند و شخصیت های کم نظیری همچون شهید مطهری، شهید بهشتی شهید مفتح و آیت الله قاضی طباطبایی و… را از ما گرفتند.

وی به سوء قصد منافقان کوردل به رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: با توجه به وسعت حادثه تلخ هفتم تیرماه خواست خداوند این بوده که ذخیره خود را برای این انقلاب حفظ نماید و باید شکر نعمت سلامتی رهبر عزیز انقلاب را با اطاعت و پیروی از ایشان که به تعبیری از واحبات است به جا آورد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر به هفتم تیرماه سال 60 و حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید دکتر بهشتی و 72 تن از فرزندان انقلاب به دست منافقان کوردل و دشمنان قسم خورده اشاره کرده و یاد آور شد: بدلیل اینکه شهید بهشتی مسئولیت دیوان عالی کشور را بر عهده داشتند اول تا هفتم تیر را هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات قضات شهرستان در اجرای عدل و انصاف در جامعه گفت: قوه قضاییه یکی از سه قوه و مستقل از سه قوه دیگر و زیر نظر رهبر انقلاب می باشد که علاوه پیشگیری از وقوع جرم و رسیدگی به دعاوی مردم وظیفه رسیدگی به تخلفات سایر قوا اعم از روحانی و غیر روحانی لشکری و اداری را بر عهده دارد.

حجت الاسلام ملکیان باتاکید و توجه به خروجی قوه قضاییه بیان کرد: باید نگاه امیدوارانه به قوه قضاییه در کل کشور وجود داشته باشد و کاری کرد که قوه قضاییه پناهگاه و ملجاء مظلومین باشد و حاشیه امنی برای مجرمین از هر قشری نباشد.

وی روز قدس را از ابتکارات امام راحل خواند و خاطرنشان کرد: دشمن بسیار موذیانه مسلمانان را در کشورهای مختلف به نام اسلام به جان یکدیگر انداخته است تا توجه دنیا را از جنایت های رژیم صهیونیستی منحرف کند

امام جمعه شاهین شهر هدف آمریکا و اسرائیل با همکاری رژیم آل سعود از جنایت در یمن و حمایت از تروریست های داعش در سوریه ایجاد حاشیه امن خبری برای صهیونیست ها دانست و افزود: ضربه ای که گروه های تروریستی در لباس مسلمانی به اسلام وارد کرده احدی در طول تاریخ به اسلام وارد نکرده بود.

وی ضمن محکوم کردن اقدام اخیر رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: این اقدام آل خلیفه را به حاشیه بردن مسئله فلسطین قبل از روز قدس در نگاه مجامع جهانی می باشد.

حجت الاسلام ملکیان اضافه کرد: رژیم آل خلیفه که دست نشانده استکبار است بداند که مسیر اشتباهی را در پیش گرفته و برخورد با فقیهی وارسته و رهبری آگاه همچون شیخ عیسی قاسم شیشه عمر رژیم صفاک آل خلیفه را خواهد شکست.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.