۱۳:۲۳ - شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

بامداد امروز؛

برخورد شدید دو خودور کامیونت در اتوبان معلم دو نفر را به کام مرگ کشاند/ تصاویر

براثر برخورد شدید دو دستگاه کامیونت در اتوبان معلم نرسیده به پل هسا دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ بامداد امروز برخورد شدید دو دستگاه کامیونت حمل زباله و مرغ زنده در اتوبان معلم دو نفر را به کام مرگ کشاند.

به گفته فرمانده آتش نشان اعزامی به محل حادثه حوالی ساعت 4 بامداد روز شنبه در پی تماس تلفنی با مرکز و آگاهی از وقوع حادثه، نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره 2 آتش نشانی شاهین شهر به محل حادثه واقع در اتوبان معلم نرسیده به پل هسا اعزام شدند.

وی افزود: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید که یکدستگاه کامیونت پرس (حمل رباله ) با دو سرنشین به شدت با عقب یکدستگاه کامیونت حمل مرغ زنده برخورد کرده که بر اثر این تصادف هردو خودرو به شدت آسیب دیده و در حاشیه اتوبان متوقف شده بودند.

بر اثر شدت برخورد خودروها راننده و شاگرد کامیونت پرس در اتاقک در هم پیچیده محبوس شده بودند که آتش نشانان با انجام اقدامات اولیه و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نسبت به رها سازی سرنشینان خودرو اقدام کردند که پس از رها سازی  اجام معاینه اولیه پرسنل اورژانس مرگ راننده را تایید کردند.

مطلع شدیم متاسفانه سرنشین دیگر حادثه نیز که با درصد بالای جراحت به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شده بود ساعتی پس از حادثه بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.

گفتنی است علت بروز این حادثه مرگبار در دست بررسی پلیس راهور قراردارد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.