۲۰:۳۱ - چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

مدیر عامل شرکت پسماندشاهین شهر خبر داد:

تولید سالانه 7300 تن کود کمپوست در کارخانه بازیافت شاهین شهر

ربیعی مدیر عامل شرکت پسماند شهرداری شاهین شهر گفت: روزانه حدود ۲۸۰ تن پسماند خانگی از سه شهرستان شاهین شهر و میمه، برخوار و خمینی شهر وارد کارخانه پسماند شاهین شهر می شود که حاصل آن تولید سالانه ۷۳۰۰ تن کود کمپوست می باشد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ مدیر عامل شرکت پسماند شهرداری شاهین شهر از تولید سالانه 7300 تن کود کمپوست در کارخانه بازیافت این شرکت خبر داد و گفت: شهرداری های سه شهرستان شاهین شهر و میمه، برخوار و خمینی شهر در قالب 11 شهر سهامداران شرکت پسماند هستند که روزانه حدود 280 تن پسماند خانگی از این سه شهرستان وارد کارخانه پسماند شاهین شهر می شود.

وی با اعلام اینکه سال گذشته 7300 تن کودکمپوست در کارخانه بازیافت فرآوری شده است خاطرنشان کرد: پسماندهای خانگی در کارخانه بازیافت پس از 40 الی 60 روز پردازش و فراوری کود کمپوست بدست می آید.

محمد باقر ربیعی از راه اندازی ستاد ساماندهی خاک و ضایعات ساختمانی در این شرکت خبر داد و افزود: با تصویب این ستاد در شاهین شهر، حمل و انتقال پسماند حاصل از تخریب و نوسازی های سطح شهر توسط باکس های مخصوص ستاد انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به بازیافت سالانه 800 تن پسماند خشک در کارخانه بازیافت شاهین شهر از شهروندان خواست جهت تسریع در عملیات بازیافت، زباله های خود را در منازل تفکیک کرده و بیرون منازل قرار دهند.

مدیرعامل شرکت پسماند شاهین شهر خاطرنشان کرد: به زودی باکس های مخصوص پسماندهای پزشکی تهیه و آزمایشگاه سنجش کیفیت کود کمپوست و خط پردازش پسماندهای متفرقه توسط کارشناسان شرکت مدیریت پسماند نیز راه اندازی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.