۱۸:۴۹ - پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۲

رسول زرگرپور در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه:

خط مشی فرمانداران باید فراجناحی باشد

استاندار اصفهان: در هر شهرستانی دو رکن رکین داریم که باید به این دو رکن متکی باشیم، یکی نهاد امام جمعه و دیگر نهاد نماینده مجلس است و تعامل با امام جمعه، نماینده مجلس و همه متنفذین شهر می تواند موجب غلبه بر مشکلات شود.

 zargarpor

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شاهین شهر و میمه که با حضور کلیه مسئولن شهرستانی در تالارشیخ بهایی شاهین شهر برگزار شده بود، ضمن ادای احترام به مقام شامخ ۷۵۰ شهید این شهرستان و خانواده‌هایشان و با بیان اینکه در انتخاب مدیران ۴ اصل اعتدال، تخصص و کارایی، تعامل و همکاری و هماهنگی و هم افزایی لحاظ شده است،اظهار داشت: انتظار مردم از ایجاد تغییر و تحول و فضای جدید در جامعه به خصوص در سطح مدیران سیاسی نباید نادیده گرفته شود.

استاندار اصفهان با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: برخی در ابتدای سال در تحقق اهداف تعیین شده این سال شک داشتند اما با خلق حماسه سیاسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد حماسه سیاسی پیش بینی شده از سوی رهبر فرزانه تحقق پیدا کرد.

وی افزود: مطرح شدن سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب که با استقبال سران سه قوه روبرو شد بیانگر این است که برای تحقق حماسه ی اقتصادی هم قدم برداشته شده است.

زرگرپور خطاب به فرماندار جدید شاهین شهر و میمه بیان داشت: با توجه به مشی فراجناحی بودن شخص ریاست محترم جمهور، بنده در مسوولیت فعلی خود استاندار گروههای اصول گرا، اصلاح طلب و مستقل هستم و تمامی فرمانداران از این رویه باید تبعیت کرده و درب اتاق خود را به روی همه گروهها و جناح ها و همه متنفذین باز کنند تا آنها نظرها و برنامه های خود را بگویند تا مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار اصفهان بابیان اینکه در هر شهرستانی دو رکن رکین داریم که باید به این دو رکن متکی باشیم، یکی نهاد امام جمعه و دیگر نهاد نماینده مجلس است و تعامل با امام جمعه، نماینده مجلس و همه متنفذین شهر می تواند موجب غلبه بر مشکلات شود.

زرگرپور افزود: استان اصفهان در دهه 60 به دلیل صلاحیت و کاردانی و داشتن بهترین ایده ها در تولید و پخش دارای رتبه تراز اول کشور در تعداد دانشجویان دانشگاه، اعضا در هیات دولت و بسیاری از بخشها می شد که ظرف دو سه دهه گذشته به دلایل مختلف از تراز اولی به رتبه های چهار و پنج رسیده است.

وی افزود: در استان با مجموعه ای از مشکلات قابل لمس و غیر قابل لمس مواجه هستیم که اکثر آنها در طول دو یا سه دهه پدید آمده است.
استاندار اصفهان افزایش آلاینده‌های هوا و وجود 56 روز طوفان و غبار، 58 روز ریزگردها و 66 روز هوای ناسالم در سال را شایسته مردم اصفهان ندانست.

وی با اشاره به بی آبی و خشکسالی و تبدیل شدن رودخانه اصلی و دائمی به رودخانه فصلی، اصلی ترین مشکل در استان را تامین آب شرب دانست و گفت: امسال وارد هفتمین سال خشکسالی در استان می شویم که از همه مردم و علما می خواهیم برای رفع این مشکل دعا کنند.

زرگرپور خطاب به شهرداران، مدیران، دهیاران و فرمانداران گفت: زیباترین و دل انگیز ترین مکان ها باید مساجد و نمازخانه‌ها باشد و صدای دل انگیز اذان باید در تمام نقاط شهر ها و روستا ها طنین انداز گردد، و مسئولین باید به عنوان الگوی دیگران در صف اول نماز قرار گیرند.

وی افزود: توجه به نماز و رضایت خداوند در کنار رضایت مردم می تواند سربلندی دنیا و آخرت را به همراه داشته باشد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات ارزنده‌ی مصطفی هادی زاده فرماندار سابق با صدور حکمی از سوی استاندار، علیرضا بصیری به عنوان فرماندار جدید شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی شد.

One Response to “خط مشی فرمانداران باید فراجناحی باشد”

  1. سلام خسته نباشید
    تبریک می گم فرماندار جدیدتون را ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.