۱۶:۲۵ - پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

دو وصیت مهم شهید مدافع حرم محمد جواد قربانی

شهید قربانی به همسرش سفارش می کرد: سعی کن امانتدار خوبي باشی و کارهايي که به شما محول می کنم را حتما انجام بده تا من مديون پايگاه و بيت المال نباشم.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ همسر شهید مدافع حرم محمد جواد قربانی ضمن بیان خاطره ای از شهید اعلام کرد مراسم جزء خوانی قران کریم هر شب در منزل شهید تشکیل می شود.

دو وصیت مهم و قابل توجه شهید قربانی را به همراه ذکر خاطره ای به نقل از همسر شهید بخوانید.

چند روز قبل از اعزام محمد جواد، حس غربیی از درونم فریاد می زد که این ماموریت با ماموریت های قبلی فرق دارد و این اعزام برگشتی ندارد، این حس را خود محمد جواد هم داشت، به همین دلیل تا دو روز قبل از اعزام به همه کارها رسیدگی کرد.

محمد جواد علاوه بر خدمت در لشکر 14 امام حسین(ع) بدلیل علاقه ای که به خدمت در بسیج داشت، فرمانده پایگاه بقیة الله(عج) حاجی آباد هم بود. و بیشترین تاکید و سفارش را هم برای پایگاه داشت.

تشکیل صندوق قرض الحسنه خانوادگی و برگزاری مراسم جزء خوانی از جمله کارهای خوب محمد جواد بود که برای انجام آنها شوق و اشتیاق فراوان داشت.

روزهای آخر همواره می گفت: پايگاه دست من امانت است ،خوب به صحبت هايم گوش کن، سعی کن امانتدار خوبي باشی و کارهايي که به شما محول می کنم را حتما انجام بده تا من مديون پايگاه و بيت المال نباشم.

در ادامه سفارش و تاکیدات فراوان به بسیجیان برای فعالیت همیشگی پایگاه بسیج دو سفارش نیز برای من داشت و می گفت: از شما مي خواهم که بعد از من، انجام اين دو کار را هرگز فراموش نکنيد؛

اول اینکه مراسم جزء خواني قرآن در شبهاي ماه مبارک رمضان طبق سالهای گذشته در منزل برگزار شود و دوم، فعالیت صندوق قرض الحسنه خانوادگي ادامه داشته باشد.

شادي روح شهدا صلوات

امشب نیز علاوه بر مراسم جزء خوانی قرآن کریم در منزل شهید، قرائت دعای روحبخش کمیل و اکران فیلم “هنگامه” اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم نیز در جوار گلزار شهدای حاجی آباد برگزار می شود.

photo_2016-06-08_02-37-33

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.