۰۸:۳۰ - شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

دانستنیهای سفر؛

نکاتی در مورد عکاسی از نوجوانان

سالهای نوجوانی ، آستانه ی انتقال به بزرگسالی است.شما می توانید این لحظات را که در حال یادگیری زندگی واقعی هستید ، با عکاسی به ثبت برسانید.در این مقاله برخی از نکات را مطرح می کنیم تا بتوانبد عکس های زیباتری را به ثبت برسانید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ سالهای نوجوانی ، آستانه ی انتقال به بزرگسالی است.شما می توانید این لحظات را که در حال یادگیری زندگی واقعی هستید ، با عکاسی به ثبت برسانید.در این مقاله برخی از نکات را مطرح می کنیم تا بتوانبد عکس های زیباتری را به ثبت برسانید.

4938_606
1.بانزاکت باشید
درست است که نوجوانان دارای شور و هیجان خاصی هستند اما این دوران نیز گذراست و عکس هایی که از این دوران به یادگار می ماند باید نزاکت و درایت شما را نشان دهد.نیازی نیست که در این دوره سعی کنید خود را بزرگ نشان دهید، هر دوران زیبایی های خود را دارد.
2.پس زمینه ی ساده
زمانی که در عکاسی از پس زمینه های ساده تر استفاده می کنید ،تمرکز بر روی موضوع اصلی عکس بیشتر می شود.پس زمینه ای نظیر دیوار آجری و یا فضای باز ساده ، می تواند عکس شما را تاثیر گذارتر کند.

Wedding & Portrait Photography - France - 02.33.90.99.41

3.طبیعی بودن
این را بدانید که همیشه طبیعی بودن ،بهترین است.در مقابل دوربین خودتان باشد و به چیزی تظاهر نکنید.همیشه با کمی صبر و شکیبایی می توانید خالق بهترین لحظات باشید و آنها را به ثبت برسانید.
4.به یاد ماندنی
نوجوانان همیشه دوست دارند با دوستان خود وقت بگذرانند.این وقت گذرانی می تواند در طبیعت باشد و یا یک دورهمی در خانه و یا حتی جشن تولد.با عکاسی می توانید این لحظات خاطره انگیز را به یاد ماندنی کنید.همچنین گرفتن عکس در حالت طبیعی ،طوری که شخص آگاه نباشد ،بر جذابیت عکس می افزاید.
5.لباس مناسب
دوران نوجوانی ، دوران تغییرات زیاد و سبک های فردی است.برای عکس ها نیازی نیست که حتما لباس رسمی به تن کنید اما لباس نشانه ی شخصیت یک فرد است پس در انتخاب آن دقت کنید.برای عکس از لباس های شادی که با زمینه تضاد رنگی داشته باشند ،استفاده کنید.
4939_810
مترجم:سحر مردانه
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.