۱۷:۴۸ - جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

دانستنیهای سفر؛

نکاتی در مورد عکاسی از کودکان

عکاسی از کودکان، کار سخت و در عین حال بسیار سرگرم کننده است.کودکان به سرعت رشد می کنند و شما می توانید با عکاسی مداوم این فرآیند را ثبت کنید.فقط کافیست در رابطه با عکاسی آطلاعاتی بدست آورید تا آنرا از یکنواختی در بیاورید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ عکاسی از کودکان، کار سخت و در عین حال بسیار سرگرم کننده است.کودکان به سرعت رشد می کنند و شما می توانید با عکاسی مداوم  فرآیند زندگی کودک را ثبت کنید.فقط کافیست در رابطه با عکاسی آطلاعاتی بدست آورید تا آنرا از یکنواختی در بیاورید.

1.نشان دادن آنها در حرکت
معمولا در زندگی روزها و حوادثی وجود دارد که برای پدر و مادر ،جاودانه می شود.اگر این یک رویداد عمومی و یا گروهی است ،عکس کودک را در میان جمعیت ثبت کنید.اگر دوربین شما حرفه تر است می توانید از زوم نیز استفاده کنید.
4933_926
2.کاندید کردن لحظات
کودکان پر از خلاقیت هستند.سعی کنید از کارهای روزمره ی کودک مانند: غذا خوردن ، حمام رفتن ، بازی کردن و… عکسبرداری کنید.اگر مثلا در حمام از نور خوبی بهره مند نبودید ،از فلش استفاده کنید.
3.ایجاد پرتره از تعطیلات
در ایام سال مناسبت های زیادی وجود  دارد که لباس های مخصوص خود را دارد.می توانید این لباس ها را تهیه کنید و با آنها از کودکان عکسبرداری کنید.اگر این مناسبتها در شهر شما وجود ندارد،کمی خلاقیت به خرج دهید و مثلا برای تولد از این لباس های خاص که برای کودکان جذابیت دارد، استفاده کنید.
4932_961
4.عکس گروهی
معمولا در زندگی کودک روزهایی وجود دارد که برای پدر و مادر نیز خاطره امگیز هستند ،مانند اولین روز مدرسه و یا اولین باری که همراه دوستانش به بیرون می برید.کودک در این روزها ،زمانی که کنار دوستان هم سن وسال خود است ،دارای هیجان زیادی است که می تواند عکس های زیبایی خلق کند.
5.فرآیند بزرگ شدن
همانطور که گفتیم کودکان به سرعت رشد می کنند و شما با عکسبرداری مداوم می توانید ، آلبوم کاملی داشته باشید.از حضور کودک در کلاس ها ، رابطه ی او با دوستانش ، راه رفتن و تغییر رفتار و حرکاتش و در کا تکامل او عکس تهیه کنید.کودک بعدها بابت این آلبوم کامل وثبت تک تک لحظات زندگیش از شما سپاسگذار خواهد بود.
4934_118
مترجم: سحر مردانه
منبع : http://www.exposureguide.com/photographing-children.htm

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.