۱۵:۰۵ - دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

6 شغلی که بیشترین سهم را در آگهی‌‌های استخدام امروز داشتند

بازاریاب مسکن، راننده، پیک موتوری، بازاریاب کامپیوتر، فروشنده حرفه‌ای و نگهداری از کودک و سالمند از جمله مشاغلی هستند که حجم قابلی توجهی از استخدام‌های آگهی روز یکشنبه را به خود اختصاص داده‌اند. اما برای هرکدام از این مشاغل چقدر درآمد در نظر گرفته شده است؟

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ بازاریاب مسکن و فروشنده حرفه‌ای املاک با درآمد ماهانه 7 تا 10 میلیون تومان، بدون بیمه یکی از مشاغل آگهی‌شده پردرآمد یکشنبه است.

راننده آژانس با درآمد ماهانه بالای پنج میلیون تومان برای هر سه شیفت در رتبه دوم مشاغل آگهی‌شده قرار دارد. در یکی دیگر از آگهی‌ها از یک راننده جهت شیفت بعدازظهر با درآمد ماهانه چهار میلیون دعوت به همکاری شده است. همچنین در یکی دیگر از آگهی‌‌ها از راننده با خودرو وانت‌بار با درآمد سه میلیون تومان همراه با بیمه و بنزین دعوت به همکاری شده است. همچنین در چندین آگهی از رانندگان وانت نیسان با درآمد روزانه 100 تا 150 هزار تومان همراه با بیمه نیز دعوت به همکاری شده است.

در بخش استخدام پیک موتوری چندین آگهی استخدام موتورسوار با درآمد روزانه 100 هزار تومان به چشم می‌‌خورد.

همچنین بازاریاب کامپیوتر و اینترنت با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با پورسانت و بازاریاب تبلیغات با درآمد ماهانه سه میلیون تومان از دیگر مشاغل آگهی‌شده امروز هستند.

فروشنده حرفه‌ای پوشاک با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با 10 درصد پورسانت، بازاریاب مواد غذایی جهت پخش ترشیجات با درآمد ماهانه دو میلیون تومان همراه با پورسانت و بازاریاب مواد غذایی همراه با بیمه، بیمه تکمیلی، سبد کالا و پاداش و درآمد ثابت یک میلیون و 700 هزار تومان از دیگر مشاغل آگهی‌شده امروز هستند.

در چندین آگهی جهت نگهداری از کودک و سالمند از تعداد زیادی خانم با درآمد ماهانه دو تا 2.5 میلیون تومان همراه با بیمه اعلام نیازمندی شده است.

اقتصاد نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.