۲۰:۱۲ - سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

در همایش طرح سبدهای ارزاق ماه مبارک رمضان مطرح شد؛

تهیه ۲۰ هزار سبد ارزاق ماه مبارک رمضان برای نیازمندان و نیاز به ۲۰ هزار سبد دیگر/ مسئولان استان و خیرین حمایت‌ لازم را انجام دهند

مدیرعامل جامعه خیریه امام محمدباقر (ع) اصفهان بابیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۰ هزار سبد ارزاق باکیفیت خوب تهیه‌شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه تعداد ۴۰ هزار متقاضی دریافت ثبت شده است امیدواریم بتوانیم تا قبل از ماه مبارک رمضان تعداد سبدهای ارزاق را به تعداد ۴۰ هزار برسانیم.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در همایش طرح سبدهای ارزاق ماه مبارک رمضان که به میزبانی جامعه خیریه امام محمدباقر (ع) اصفهان بعدازظهر امروز در سالن اجتماعات امام‌زاده باقر (ع) خیابان عافیت اصفهان برگزار شد، اظهار کرد:خیلی نباید توقع داشت که از اعتبارات دولت در این زمینه بتوان استفاده کرد و باید از پتانسیل خیرین بیشترین استفاده را برد.

سید رضا عقدایی بابیان اینکه بحمدالله موضوع خیریه‌ها و به‌خصوص جامعه خیریه امام محمدباقر (ع) اصفهان دارای سابقه خوب و طولانی است، گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان خیران و عموم مردم همتی مضاعف بکنند و کمک‌های خود را به این‌گونه مراکز هدیه کنند.

وی ادامه داد: حداقل توقعی که وجود دارد این است که برای رفع نیاز آبروداران و مستمندان امکانات خوب فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان بابیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی خیریه‌ها با افزایش تعداد روبرو شده‌اند تصریح کرد: نیاز است مسئولان استان و شهرستان حمایت‌های لازم را انجام دهند.

عقدایی با تشویق حرکت این‌گونه خیریه‌ها، اظهار امیدواری کرد ان‌شاءالله گشایشی بر مسائل و مشکلات اقتصادی موجود بر سر راه عموم مردم به وجود آید و مردم بتوانند به رفاه و آرامش برسند.

در ادامه اکبر مغاره عابد رئیس هیئت‌مدیره جامعه خیریه امام محمدباقر (ع) اصفهان اظهار کرد: همه خیران باید بدانند در راهی قدم برمی‌دارند که انتهای آن شادی دل مستمندان است.

وی ادامه داد: در موعد افطار، نیازمندان و مستمندان آبروداری که سبد ارزاق به دست آن‌ها می‌رسد مطمئناً شمارا از دعای خیر خویش بی‌نصیب نخواهند گذاشت.

مقاره عابد بابیان اینکه اگر کاری برای رضای خدا باشد خداوند هم مزد آن را خواهد بخشید، تأکید کرد: برای رضای خدا و اهل‌بیت (س) به نیازمندان کمک کنید تا آن‌ها نیز خدای‌ناکرده عزتشان لکه‌دار نشود و بتوانند آبروی خود را حفظ کنند.

رئیس هیئت‌مدیره جامعه خیریه امام محمدباقر (ع) اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه گفت: کسانی که خداوند به آن‌ها این نعمت را عنایت کرده است که بتوانند گره‌ای از مشکلات دیگران باز کنند باید شاکر خداوند باشند.

محمدرضا کجانی مدیر عامل جامعه خیریه امام محمدباقر (ع) اصفهان در پایان همایش اظهار کرد: در این برنامه ما شاهد هستیم که عصاره‌ای از نظام یعنی ارتش، سپاه، بسیج، دولت و ملت گرد هم آمده‌اند تا بتوانند سفره نیازمندان استان را پررنگ کنند.

وی با اظهار خوشحالی از حضور حاضرین در این همایش گفت: الحمدالله خیرین محترم به‌دور از هر دیدگاه و نظر سیاسی به فکر کمک به نیازمندان هستند.

مدیرعامل جامعه خیریه امام محمدباقر (ع) اصفهان بابیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۰ هزار سبد ارزاق باکیفیت خوب تهیه‌شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه تعداد ۴۰ هزار متقاضی دریافت ثبت شده است امیدواریم بتوانیم تا قبل از ماه مبارک رمضان تعداد سبدهای ارزاق را به تعداد ۴۰ هزار برسانیم.

کجانی با اشاره به اینکه دو سال گذشته ۳۳ هزار سبد ارزاق توسط این خیریه در روستاها توزیع‌شده است، گفت: آمادگی داریم تا کمک آحاد مردم را برای رفع نیاز مستمندان دریافت کنیم.

همایش طرح سبدهای ارزاق ماه مبارک رمضان به میزبانی جامعه خیریه امام محمدباقر (ع) اصفهان بعدازظهر امروز در سالن اجتماعات امام‌زاده باقر (ع) خیابان عافیت اصفهان با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان، شهر، نظامی، انتظامی و همچنین خیران اصفهانی برای تامین سبد ارزاق ۴۰ هزار خانواده نیازمند برگزار شد، همچنین در حاشیه این همایش، نمایشگاهی از دستاوردها و تولیدات صنایع دستی افراد تحت پوشش جامعه خیریه امام محمدباقر (ع) اصفهان برپا شده بود.

صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.