۲۲:۰۴ - چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲

همزمان با سراسر کشور در شهرستان شاهین شهر و میمه صورت می پذیرد؛

برگزاری جشنواره نیکوکاری در روزهای 14 لغایت 16 اسفندماه

مدیر کمیته امداد شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: 263 پایگاه در شهرستان شاهین شهر میمه کمکهای مردمی را در جشن نیکوکاری جمع آوری می کنند.

shahnazari2

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”،علی شاه نظری مدیرکمیته امدادامام خمینی شهرستان شاهین شهر و میمه طی گفتگویی ازبرگزاری جشنواره نیکوکاری درروزهای 14 لغایت 16 اسفندماه در سطح شهرستان خبرداد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان با بیان اینکه: این کمیته 2400 خانوار نیازمند را تحت حمایت خود دارد اظهار داشت: با توجه به درپیش بودن ایام عیدنوروز و فرارسیدن بهارطبیعت چشمهای نیازمندان و محرومان به دستهای پرمهر و محبت خیران و نیکوکاران دوخته شده تا مانند سالهای قبل، بخشی ازنیازها و کاستی‌های شب عید خود را از طریق کمکهای خیرین جبران نمایند.

شاه نظری مدیر شهرستان با بیان اینکه مسئولیت جمع آوری این کمکهای مردمی بر عهده‌ کمیته امداد است، افزود: 263 پایگاه در شهرستان شاهین شهر و میمه کمکهای مردمی را در جشن نیکوکاری جمع آوری می کنند.

وی افزود: این پایگاه ها علاوه بر شهر شاهین شهر همزمان در شهرهای گز، گرگاب و میمه نیز مستقر و آماده دریافت کمکهای مردم عزیز می باشند. که به همین منظور تعداد 210 پایگاه در مدارس، 3 پایگاه در مصلاهای نماز جمعه شهرستان، 30 پایگاه در مساجد و 20 پایگاه امداد در سطح شهر مستقر می شوند.

شاه نظری به جمع آوری 65 میلیون تومانی کمکهای مردمی در سال گذشته اشاره نمود و افزود: پیش بینی می کنیم این مبلغ امسال به یکصد میلیون تومان برسد.

مدیر کمیته امداد شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: هفته احسان و نیکوکاری از 14 تا 21 اسفند برگزار می شود که همزمان با این هفته، برنامه جشنواره نیکوکاری و جمع آوری کمکها و هدایای مردمی را بشرح ذیل برگزار میکند:

 

1-   چهارشنبه 14 اسفندماه: جشن نیکوکاری درسطح کلیه آموزشگاه‌ها و مدارس با حضوردانش آموزان

2-  پنجشنبه 15 اسفندماه: بااستقرار اکیپ ها و نصب چادر درسطح شهرها و روستاها همزمان با سراسر کشور

3-  جمعه 16 اسفندماه با اسقرار اکیپ هایی درمحل مصلاهای نمازجمعه شهرستان، که ازعموم همشهریان و خیرین و آحاد مردم انتظار داریم با حضور همه جانبه در این جشنوارهها و اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی خود، در حدتوان به یاری مستمندان و ایتام شهرستان بشتابند.

شاه نظری در پایان پیشاپیش از مساعدتهای مردم شریف و فرهیخته این شهرستان به محرومین ونیازمندان تقدیر و تشکر نمود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.