۰۶:۱۰ - سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

در مسیر حرکت کاروان دوی امدادی؛

شهدای گمنام شاهین شهر میزبان کاروان عاشقان روح الله شدند/ تصاویر

کاروان ۷۰۰ نفره دانشجویان و فراگیران مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین از اصفهان تا مرقد امام خمینی (ره) در مسیر عبور خود، شب گذشته میهمان شهدای گمنام در شاهین شهر شدند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ ھمزمان با برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، 700 نفر از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیر المومنین(ع) نیروی زمینی سپاه برای بیست و دومین سال پیاپی در قالب کاروان دوی امدادی با شعار”عاشقان حسینی زائران خمینی” مسیر شهر اصفهان تا مرقد امام را طی می کنند.

مدیر روابط عمومی مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع)در گفتگو با شاهین نا؛ مجتمع دانشگاهی امیر المومنین(ع) اصفهان را یک نهاد انقلابی و ارزشی خواند که همه ساله جمع کثیری از دانشجویان و فراگیران برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در قالب کاروان دوی امدادی پیاده از اصفهان تا مرقد امام خمینی(ره) حرکت می کنند.

وی تجدید عهد و پیمان با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس، اعلام وفاداری و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی، شاد نمودن خانواده های معظم شهدا، یادآوری رشادت های فرزندان شهید این مرززو بوم و ناامید کردن دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی با شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در 14 خرداد را از اهداف کاروان دوی امدادی عاشقان روح الله عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار مراد علی قاسمی اضافه کرد: این کاروان متشکل از 700 نفر از دانشجویان مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین (ع) و سایر مراکز آموزش عالی سپاه می باشند که هر ساله به صورت دوی امدادی به سمت حرم نورانی امام خمینی(ره) حرکت می کنند، امسال نیز از استانهای اصفهان، قم، و تهران برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) طی مسیر می کنند.

وی افزود: این کاروان از 10 شهر عبور می کند که حضور در گلزارهای شهدا، و غبارروبی و عطرافشانی تربت پاک شهیدان، دیدار با خانواده های تعدادی از شهدا، دیدار با ائمه جمعه  در شهرهای طول مسیر و آیت الله مصباح یزدی در قم و استفاده معنوی از حضور روحانیون در کاروان از جمله برنامه های این کاروان در طول مسیر اضفهان تا تهران می باشد.

دانشجویان مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین(ع) پس از غبارروبی قبور مطهر گلزار شهدای شهر گز و گرگاب و قبور شهدای گمنام بوستان انقلاب و دانشگاه صنعتی مالک اشتر شاهین شهر به دیدار تعدای از خانواه های شهدا در این شهرها رفتند.

بیست و دومین کاروان دوی امدادی دانشجویان مجتمع دانشگاھی حضرت امیرالمومنین(ع) در مسیر حرکت به سمت مرقد امام در جوار شهدای گمنام شاهین شهر با ارمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاقی دوباره بستند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.