۲۱:۰۵ - سه شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۲

ستاد استقبال از نوروز در شاهین شهر

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرستان بیان کرد: کلیه اقدامات اجرایی ستاد استقبال از نوروز بر اساس پیش بینی های انجام شده تا 25 اسفند ماه به اتمام خواهد رسید و ستاد از روز 28 اسفند در محل خود مستقر خواهد شد.

5setad

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، جلسه هماهنگی کمیته های ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در محل دفتر معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

حیدرعلی ربیعی معاون اجرایی و خدمات شهری در این جلسه اعلام کرد: کلیه اقدامات اجرایی ستاد بر اساس پیش بینی های انجام شده تا 25 اسفند ماه به اتمام خواهد رسید و ستاد از روز 28 اسفند در محل خود مستقر خواهد شد.
رییس ستاد استقبال از میهمانان نوروزی به رعایت حرمت ایام سوگواری فاطمیه تاکید کرد و اظهار داشت: تزیین با هفت سفره هفت سین در سطح شهر با حفظ شان و منزلت بانوی بزرگوار اسلام اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: حفظ امنیت و آسایش مسافران سرلوحه کار ستاد استقبال از میهمانان نوروزی است و کلیه هماهنگی ها با دستگاه های ایمنی و امنیتی شهرستان صورت گرفته است و پیش بینی های لازم برای شرایط خاص در نظر گرفته شده است.
ربیعی افزود: پنج اکیپ آتش نشانی بصورت شبانه روزی در سطح شهر و در محل استقرار مسافران و پارک های تعیین شده در حال گشت زنی خواهند بود و مرکز فرماندهی آتش نشانی و یک تیم کامل عملیاتی ، اورژانس و پلیس در محل ستاد استقبال از میهمانان نوروزی مستقر خواهند شد.
لازم به ذکر است سال گذشته شهرداری شاهین شهر در ارایه خدمات به مسافران به عنوان یکی از برترین شهرهای کشور معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.