۱۶:۲۰ - شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵

کربلا در انتظار عاشقان «صاحب الزمان»/ ۳۰هزار نیرو مسئول تأمین امنیت زائران

بیش از 30 هزار نیروی امنیتی در شهر کربلا مسئولیت حفظ امنیت زائران امام حسین علیه السلام را در سالروز ولادت حضرت مهدی(ع)، به‌عهده خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا: در حالی که فرخنده روز تولد امام دوازدهم شیعیان حضرت امام مهدی(عج) در بسیاری از کشورها برگزار خواهد شد، این جشن در کربلای معلی جلوه ویژه‌ای خواهد داشت.

بر اساس اعلام منابع عراقی، بیش از 30 هزار نیروی امنیتی در شهر کربلا مسئولیت حفظ امنیت زائران امام حسین علیه السلام را در سالروز ولادت حضرت مهدی(ع)، به‌عهده خواهند داشت.

همچنین فرماندهان امنیتی و مسئولان محلی در کربلای معلی آمادگی کامل خود را برای استقبال از زوار امام حسین علیه السلام اعلام کردند.

بنابر اعلام «نصیف الخطابی» رئیس شورای استانداری کربلای معلی طرح امنیتی برای برگزاری این مراسم تصویب شد و 30 هزار نیروی امنیتی از ارتش، پلیس و با حضور گسترده نیروهای الحشد الشعبی (نیروهای داوطلب مردمی) اجرا خواهد شد.

همچنین داوطلبان در مسیرهای منتهی به کربلای معلی حضور خواهند داشت و آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران اعلام کرده‌اند.

«جاسم الفتلاوی» معاون استاندار کربلا اعلام کرد انتظار می‌رود تعداد زائران که روز یکشنبه به اوج خود خواهد رسید، از سال گذشته بیشتر باشد. سال گذشته تعداد زوار کربلا در نیمه شعبان به 4 میلیون نفر رسیده بود.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.