۱۰:۳۳ - شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

حضور ناشر آمریکایی در نمایشگاه تهران

انتشارات «جان وایلى و پسران» امسال نیز در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند. نماینده ایرانی این ناشر آمریکایی خبر از عرضه حدود ۷۰۰۰ عنوان از کتاب‌های جان وایلی در نمایشگاه امسال داده است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ انتشارات جان وایلى و ناشران زیرمجموعه‌اش، همچون سال‌هاى اخیر، از طریق نماینده انحصارى این ناشر بین‌المللی در ایران، در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد یافت.

آوند دانش که نماینده جان وایلی در ایران است، حدود ۷۰۰۰ عنوان از کتاب‌هاى ناشران زیرمجموعه این ناشر بین‌المللی را در نمایشگاه با تخفیف ۱۵ الی ۶۰ درصد عرضه خواهد کرد. فهرست این کتاب‌ها را مى‌توانید اینجا مشاهده و دریافت کنید.
همچنین در نمایشگاه امسال، علاوه بر محصولات چاپى، امکان اشتراک یا خرید محصولات آنلاین انتشارات وایلى-بلک‌ول، اعم از نشریات آکادمیک، مراجع، کتاب‌های تخصصی و کتاب‌های دوره‌ای، پایگاه‌های اطلاعاتی و دستور کارهاى آزمایشگاهى براى کتابخانه‌ها، مراکز تحقیقاتى و به طور کل مشتریان سازمانی کشور فراهم آمده است.
نماینده ایرانی جان وایلی، در‌ کنار توزیع کتاب‌هاى این ناشر بین‌المللی در نمایشگاه، ترجمه فارسی کتاب‌هاى جان وایلی را با پرداخت حق کپی‌رایت، عرضه می‌کند. مجموعه کتاب‌هاى «دامیز» بخشى از این آثار هستند که بنا بر اعلام «آوند دانش»، ترجمه فارسی آنها تحت امتیاز انتشارات وایلى از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است.
«انتشارات جان وایلی و پسران» سال ۱۸۰۷ در نیویورک تاسیس شد و شعبه مرکزی آن هم اکنون در نیوجرسی است، اما در بسیاری از شهرهای مهم جهان، دفتر نمایندگی دارد. این موسسه انتشاراتی به صورت تخصصی در حوزه تولید و فروش جهانی کتاب‌های دانشگاهی فعالیت می‌کند و از این طریق درآمد قابل توجهی به دست می‌آورد. به عنوان مثال جان وایلی که شمار کارکنانش در سال ۲۰۰۵ حدود ۶۰ هزار نفر بود، در پایان سال ۲۰۰۶ بیش از ۱.۲ میلیارد دلار درآمد داشته است.
منبع: مهر
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.