۱۳:۱۸ - پنجشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

بولینگ و بیلیارد کم حاشیه می‌ماند یا..؟!

غیبت خبر ساز مدیر کل ورزش در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ

غیبت مدیر کل ورزش و جوانان در مجمع هیات بولینگ استان، برداشت‌های متفاوتی را به همراه داشته و باعث شد گمانه زنی‌ها پیرامون رابطه نه چندان حسنه اداره ورزش و جوانان با رئیس جدید هیات بولینگ تقویت شود.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا به نقل از صاحب نیوز؛ سرانجام پس از یک بار تعویق و سه بار ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیات بولینگ و بیلیارد، مجمع انتخاباتی این هیات روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد.

برای این مجمع انتخاباتی افراد زیادی کاندیدا شده بودند اما تنها سه نفر از متقاضیان ریاست در جلسه حضور داشتند که دو نفر از آن‌ها انصراف داده و مسعود داودی تنها کاندیدای ریاست باقی مانده و در نهایت نیز با کسب ۱۲ رأی از مجموع آرای مأخوذه ریاست هیات را برای دومین بار برعهده گرفت، اتفاقی که از قبل هم قابل پیش بینی بود و غیبت پر تعداد کاندیداها نیز گواهی بر این مدعاست.

این مجمع پیش از این قرار بود بهمن ماه سال گذشته برگزار شود اما با درخواست فدراسیون به تأخیر افتاد که این اتفاق شایعات و گمانه زنی‌هایی را مبنی بر عدم تمایل اداره ورزش و جوانان برای کاندیداتوری و ریاست داودی و اصرار فدراسیون بر ریاست وی در این هیات به همراه داشت.

با این همه مجمع انتخاباتی هیات بولینگ در حالی به انجام رسید که ترکیب متقاضیان ریاست، همان ترکیب قابل پیش بینی بود با این تفاوت که مهدی اعراب با اینکه در جمع کاندیداهای ریاست قرار داشت، نامش در لیست کاندیداهای نوشته شده روی تخته سرای ورزشکاران نبود و البته در خبری که روی خروجی سایت اداره ورزش جوانان قرار گرفته است، نوشته شده که وی به صورت حضوری انصراف داده است.

نکته قابل توجه مجمع دیروز، غیبت مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود، البته سلطان حسینی برای دقایقی در سرای ورزشکاران حضور یافت اما در زمان برگزاری مجمع، غیبت داشت که معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، دلیل این غیبت را حضور مدیر کل در جلسه دیگری عنوان کرد.

دیروز همزمان با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بولینگ استان اصفهان، مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید سازمان بسیج ورزشکاران اصفهان به انجام رسید و مدیر کل ورزش استان که ریاست شورای عالی بسیج ورزشکاران استان را برعهده داشت، ترجیح داد در این جلسه حضور پیدا کند که البته همین غیبت وی در مجمع هیات بولینگ، برداشت‌های متفاوتی را به همراه داشت و باعث شد گمانه زنی‌ها پیرامون رابطه نه چندان حسنه اداره ورزش و جوانان با رئیس جدید هیات بولینگ تقویت شود.

با این حال تمام این بحث و نقل‌ها در حد گمانه زنی رسانه ای است و رفتارهای و اظهار نظرهای طرفین در آینده، می‌تواند صحت و سقم این گمانه زنی‌ها را مشخص کند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.