۱۷:۵۱ - دوشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

با حضور سرپرست منطقه 3 بانک شهر کشور؛

افتتاح نخستین باجه و پیشخوان الکترونیک بانک شهر در شاهین شهر

پیش از ظهر امروز باجه و پیشخوان بانک شهر در شاهین شهر با حضور مدیریت سرپرستی منطقه 3 بانک شهر کشور و جمعی از مسئولان شاهین شهر افتتاح شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ مدیریت سرپرستی بانک شهر منطقه سه کشور پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین باجه و پیشخوان الکترونیک بانک شهر در شاهین شهر، گفت: توسعه بسترهای خدمات متنوع بانکی به ویژه خدمات بانکداری الکترونیک در همه مناطق پرجمعیت و کم برخوردار و نقاط کور بانکی از جمله برنامه های مهم بانک شهر است که ارائه خدمات متنوع بانکی 24 ساعته به اقشار مختلف جامعه با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه ملت شریف ایران از جمله اهداف مهم بانک شهر می باشد.

وی ضمن تشریح و تبیین خدمات پولی و مالی الکترونیکی قابل ارائه درپیشخوان های شهر نت گفت: خدمات پیشخوان شهرنت در قالب دستگاه‌هایی همچون “ای تی ام” ،سرویس صدورآنی کارت های هدیه با قابلیت انتخاب 300 نوع طرح پیشنهادی مناسبتی تا سقف 500هزار تومان بر اساس جملات دلخواه قابل چاپ بر روی کارت، سیستم پیشرفته هوشمند خود دریافت و خود پرداخت انحصاری بانک شهر با قابلیت دریافت اسکناس های گوناگون تا سقف 200 برگ است.

حسن خدابنده شهرکی اضافه کرد: دستگاه هوشمند “وی تی ام” نیز طی ماه‌های آینده در پیشخوان شهر نت شاهین شهر نصب خواهد شد به گونه‌ای که این امکان را برای شهروندان فراهم خواهد کرد تا ضمن ثبت اطلاعات خود در سامانه، بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، با برقراری ارتباط آسان و مستقیم با مرکز از تمامی خدمات سیستم شتاب استفاده کنند.

امام جمعه شاهین شهر در ادامه مراسم ضمن قدردانی از زحمات مسئولان این بانک در ارائه خدمات متنوع بانکی به شهروندان گفت: بهترین انسان ها کسانی هستند که به مردم منفعت می رسانند زیرا خداوند سبحان در قرآن کریم خدمت‌رسانی به هم‌نوع را از بهترین صفات انسان بیان فرموده است.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان ارائه تسهیلات مناسب به شهروندان با هدف کمک به رفع مشکلات آنان مصداق بارز دستگیری و کمک به نیازمندان دانست و افزود: بانک شهر از جمله بانک های توانمندی است که می تواند خدمات خود را در همه نقاط کشور توسعه دهد و در نوروز سال 95 بدر بین بانک های خصوصی بیشترین رضایت مندی را از مشتریان خود داشته است.

شهردار شاهین شهر نیز در ادامه ضمن تقدیر از اعتماد بانک شهر گفت: با توجه به اینکه بانک شهر در بین بانکهای خصوصی کشور  یک برند ملی و  شاخص محسوب می شود و همچنین دارای ویژگی های خاصی می باشد، شعبه و پیشخوان بانک شهر امروز در این شهر ایجاد و به بهره برداری می رسد.

حسین امیری اضافه کرد: راه اندازی شعبه و پیشخوانهای الکترونیک بانکی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های شهروندان، مورد استقبال آنان نیز قرار گرفته است و ما نیز از مسئولان بانک شهر خواهشمندیم در پیشرو فعالیت عمرانی و تسهیلات در اجرای پروژه ها و حتی تسهیلات برای شهروندان عزیز، ما را یاری نمایند.

باجه و پیشخوان الکترونیک بانک شهر پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان بانک شهر و سرپرست منطقه 3 کشور، امام جمعه، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، مسئولان شعب بانکی، رؤسای بانک ها و برخی ادارات این شهر و دیگر میهمانان دعوت شده افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.