۰۹:۴۵ - چهارشنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

توصیه های مهم حضرت آیت الله ناصری به همسران شهدای مدافع حرم/ صوتی

پاداش شهدای مدافع حرم قابل قیاس با دیگر شهدا نیست/ صبوری و ادامه راه شهدا وظیفه همسران شهید

کلیپ صوتی از سخنان حضرت آیت الله ناصری در دیدار با همسران شهدای مدافع حرم با حضرت آیت الله ناصری که در بیت ایشان انجام شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا به نقل از احب نیوز؛ آیت الله محمد علی ناصری در جمع همسران شهدای مدافع حرم  اظهار کرد: شاید با عروج شهدا، مشکلات زیادی برشما تحمیل شود ولی صبر در برابر مسائل قطعا اجری عظیم را برای شما دارد.

وی با بیان اینکه پاداش و اجر شهدا به ویژه شهدای اهل بیت و حرمین قابل مقایسه با دیگر شهدا نیست، گفت: چرا که  شهدای مدافع حرم  برای حفاظت  از اسلام، قرآن و ولایت به درج رفیع شهادت رسیدند.

آیت االله ناصری تصریح کرد:  مقام این شهدا عالی است و بر طبق صریح قرآن و  روایات ائمه اطهار  عظمت  و پاداش شهدا بسیار والا است، شهدا در آخرت از چنان جایگاه و اعتباری برخوردار هستند که همه اولیا خدا غبطه آن را می خورند، از جمله امتیازات یک شهید این است که همسرو فرزند، خویشان و والدین شهید از فیوضات و شفاعت شهید در دنیا  و آخرت بهره مند می شوند.

وی عنوان کرد: شهدا در قیامت عظمتی بزرگ چوت قدرت شفاعت دارند، همسران شهیدان مدافع حرم از این جهت به خود ببالند.

استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه اصفهان خطاب به همسران شهید، بیان کرد: در روایات متعدد از اهل بیت آمده است که شهدا هنگامی که روح از بدن آنها خارج می شود مقام والای خود را در قیامت می بینند، بنابراین نگران شهدا نباشید، از آنها مدد بگیرید و آنها را فراموش نکنید.

آیت الله ناصری با بیان اینکه مهمترین رسالت خانواده شهدای مدافع حرم  پیروی از خط و مسیر شهدا است، تصریح کرد: پیروی از راه  امام و رهبری، انجام واحبات، ترک محرمات و خلوص عمل جز خط شهدا است.

وی تاکید کرد: خط شهیدان نباید به دست فراموشی سپرده شود، وظیفه همسران شهدای مدافع حرم، صبوری در برابر مشکلات و ادامه راه شهدا که حفاظت از اسلام  و ولایت است.

استاد اخلاق حوزه علمیه اصفهان در پایان بیان کرد: خواندن قرآن و تقدیم کردن ثواب آن به شهدای مدافع حرم به صورت روزانه را وظیفه خود می دانم  و امیدوارم خداوند آن را قبول کند،گرچه شهدا به قران من حقیر نیازی ندارند.

دانلود

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.