۰۹:۳۲ - یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

ارشد نظامی آجا در مراسم رژه روز ارتش:

قدرت ارتش جمهوری اسلامی ، نیروی انسانی متعهد، مقتدر و شهادت طلب است

امیر سرتیپ جهادی با اشاره وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش های دنیا گفت: قدرت و افتخار ارتش جمهوری اسلامی وجود یک مرجع دینی و یک شخص روحانی در راس هرم فرماندهی خود است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از صاحب نیوز، امیر سرتیپ رضا جهادی ارسی دقایقی پیش در مراسم رژه  یگان های نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و امرای یگان های ارتش و استاندار و فرماندار اصفهان اظهار کرد: امروز ارتش به برکت وجود رهبر معظم انقلاب این شخص حکیم و مدبر عزتمندانه  گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نه تنها به عنوان فرمانده کل قوا در راس هرم فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران برما حجیت دارند، بلکه معظم له مرجع ما ارتشیان است، گفت:  قدرت اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی و داخلی پشتوانه مردمی است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:  ارتش جمهوری اسلامی ایران از وجوه متعددی با ارتش های دنیا متمایز است، که مهمترین آن وجود با برکت یک شخص روحانی و مرجعیت دینی در راس هرم فرماندهی به عنوان فرمانده کل قوا است.

وی افزود: به فضل الهی و با تدابیر حکیمانه فرمانده کل قوا امام خامنه ای(مد ظله العالی) ارتش جمهوری اسلامی در همه پیکارها علیه ظالمین و مستکبرین در هر جبهه ای حاضر خواهد شد.

جهادی ارسی خاطرنشان کرد: امروز قدرت ارتش ایران به سلاح هسته ای و سازو برگ نظامی و جنگی و موشک نیست، بلکه نیروی انسانی متعهد، مقتدر و شهادت طلب اقتدار اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.