۰۹:۰۰ - شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

در شهرهای گز و شاهین شهر انجام شد:

ادامه اجرای طرح تحول سلامت با جذب 60 نفر نیروی جدید

پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: 60 نفر نیروی جدید برای ادامه اجرای طرح تحول سلامت در شهرهای زیر 20 هزار و 50 هزار نفر شهرستان جذب و از ابتدای سال بکارگیری شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه در  گفتگویی با پایگاه خبری شاهین نا؛ به احداث ساختمان جدید مرکز سلامت شبانه روزی سرخوش در محل ساختمان قدیم اشاره کرد و افزود: ساختمان جدید مرکز سلامت سرخوش با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال در 1000 متر مربع زیر بنا احداث می شود.

وی افزود: با اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح عملیات تخریب ساختمان قدیمی به پایان رسیده است که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده پروژه ساختمان جدید مرکز سلامت سرخوش طی 8 ماه احداث و به بهره برداری برسد.

علی پارسا در خصوص عملیات بازسازی و تعمیرات اساسی پایگاه سلامت باستان اعلام کرد: این طرح با اعتبار دو میلیارد ریالی و به منظور اجرای طرح تحول سلامت انجام شده که بازسازی و تعمیرات اساسی این پایگاه سلامت نیز ۴ ماه به طول خواهد انجامید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از جذب و بکارگیری 60 نفر نیروی آموزش دیده برای اجرای ادامه طرح تحول نظام سلامت در شهرهای زیر 20 هزار و 50 هزار نفر شهرستان نیز خبر داد.

وی افزود: در ادامه اجرای برنامه های طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و برای جبران کمبود نیرو در شهرهای بالای 20 هزار نفر شهرستان با برگزاری یک دوره آموزشی در بهمن و اسفندماه سال 94 تعداد 60 نفر نیرو آموزش های لازم را گذراندند.

پارسا اضافه کرد: این 60 نفر نیرو از ابتدای سال 95 با استقرار در ۵ مرکز و ۱۰ پایگاه سلامت شهر شاهین شهر و یک مرکز و ۳پایگاه سلامت شهر گز به ارائه خدمات طرح تحول نظام سلامت مطابق با بسته های خدمتی ده گانه مشغول فعالیت شده اند.

عملیات احداث مراکز و پایگاه های سلامت شاهین شهر

وی به بازدید از عملیات احداث مراکز سلامت مسکن مهر، گلدیس و میلاد شاهین شهر در ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه احداث مرکز سلامت مجموعه مسکن مهر با اعتبار ۸ میلیارد ریال در ۵۰۰ مترمربع زیر بنا از آذر ماه ۹۴ آغاز شده است با سرعت و بدون وقفه در حال تکمیل می باشد که پیش بینی می شود تا اواخر خرداد ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تصریح کرد: پروژه احداث پایگاه سلامت در محله های گلدیس و میلاد نیز هر کدام در زیر بنای 500 متر مربع و با اعتبار 5 میلیارد ریال در حال تکمیل شدن است که با توجه به آغاز عملیات احداث در اسفندماه سال 94 این پروژه ها تا قبل از پایان نیمه نخست سال95 به بهره برداری خواهند رسید.

وی در ادامه ضمن اعلام خبر ارتقاء پایگاه سلامت خانه کارگر به مرکز سلامت گفت: پروژه ساختمان جدید این پایگاه سلامت با 5 میلیارد ریال اعتبار در 500 متر مربع زیر بنا احداث و با 700 میلیون ریال اعتبار نیز تجهیز گردید.

پارسا تصریح کرد: تا پیش از این پایگاه سلامت خانه کارگر که در یک ساختمان استیجاری مستقر بود با پایان یافتن مراحل تکمیلی به ساختمان جدید انتقال داده و به خدمات رسانی به اهالی محله خانه کارگر مشغول شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.