۱۵:۵۴ - جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵

امام جمعه شاهین شهر:

اقتصاد مقاومتی با قدرت اراده و نگاه به توان داخلی اجرایی می‌شود

حجت الاسلام ملکیان گفت: اگر مسئولان به توان داخلی کشور از جمله توان بالای موشکی و دانش هسته ای نگاه کنند و قدرت اراده خود در تولید داخلی را افزایش دهند اقتصاد مقاومتی اجرا و رکود، تورم و بیکاری نیز از میان خواهد رفت.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در درخطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب المرجب و ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) و تسلیت شهادت حضرت امام هادی (ع) اظهار کرد: زیارت جامعه، زیارت پرمحتوایی از کلام معصومین(ع) است که از جانب امام هادی(ع) توصیه به قرائت آن شده است.

وی با اشاره به بیستم فروردین سالروز شهادت متفکربسیجی شهید مرتضی آوینی و همزمانی با چهلم هنرمند بسیجی مرحوم سلحشور اظهار کرد: این دو هنرمند حق بزرگی در هنر اسلامی داشتند چراکه شهید آوینی همه لحظات عمر خود را در مسیر به فعلیت رسانیدن احکام و ارزشهای اسلامی به هنر در قالب مجموعه روایت فتح و کتاب ها بود و مرحوم سلحشور نیز هنر را ابزاری برای تبلیغ دین می دانست.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان در ادامه به تصویر کشیدن زیبایی ها، ایثار و فداکاری رزمندگان در خط مقدم و حمایت زنان و مردان در پشت جبهه ها، جدا کردن هنر از مظاهر فرهنگ غرب و لزوم برخورداری انقلاب از هنرمندان خودی و متعهد و توجه دولت به جوانان و مجموعه های انقلابی را از مطالبات رهبر و انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی بیان کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی مصداق بارز آیه «وَ السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ أُولئِكَ الْمُقَرَّبُونَ» بود که قبل و بعد از انقلاب هر زمان که نیاز بود حضور پیدا می کرد و در نهایت خداوند خریدار فداکاری های او شد و شهادت را سرانجام او قرار داد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا تصریح کرد: در تاریخ روابط ایران و آمریکا چیزی جز ظلم، جنایت، خیانت و بدعهدی دیده نمی شود و در هر گوشه از دنیا که ظلمی اتفاق می افتند دست پلید آمریکا در پشت آن دیده می شود.

وی توان دستیابی دانشمندان جوان، متعهد و با ایمان ایرانی به فناوری غنی سازی اورانیوم و راه اندازی یک چرخه کامل غنی سازی در زمان تحریم های ظالمانه را عامل اصلی پای میز مذاکره امدن دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی دانست و افزود: جوانان ایرانی با اتکا به خداوند متعال و شعار ما می توانیم به دانش هسته ای دست یافتند.

حجت الاسلام ملکیان اضافه کرد: با قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران در زمره کشورهای عضو باشگاه اتمی تاریخ این افتخار ملی را برای همیشه ثبت و به وجود چنین جوانانی افتخار کرد و ثابت شد که ملت ایران در برابر زورگویی ها و تهدیدات غرب هیچ گاه عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از مسئولان اظهار کرد: اگر مسئولان به توان داخلی کشور از جمله توان بالای موشکی و دانش هسته ای نگاه کنند و قدرت اراده خود در تولید داخلی را افزایش دهند اقتصاد مقاومتی اجرا و رکود، تورم و بیکاری نیز از میان خواهد رفت.

امام جمعه شاهین شهر در پایان با اشاره به مشکل کم آبی اظهار کرد: با توجه به کثرت جمعیت، و توسعه صنعت و شیوه کشاورزی همکاری ملت و دولت در کاهش مشکل کم آبی در استان بسیار ضروری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.