۲۲:۰۰ - شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

پاسخ دندان شکن علی دایی به مدیر پرسپولیس

سرمربی تیم صبا گفت:دو تیم فرصت چندانی به هم ندادند و نتیجه عادلانه ای رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، علی دایی در نشست خبری پایان مسابقه تیم های صبا و فولاد اظهار داشت: فکر می کنم بازی خیلی نزدیک و پایاپایی بود. دو تیم فرصت چندانی به هم ندادند و نتیجه عادلانه  ای رقم خورد.بازی خیلی سنگینی بود و بچه ها این بازی را بسیار خوب انجام دادند آنها به جز یکی، دو اشتباه فردی که داشتند در بقیه مسابقه عالی بودند.

وی افزود: ما برای مساوی به میدان نیامده بودیم اما دست و بال مان خالی بود. دو، سه بازیکن مصدوم داشتیم. چند بازیکن هم به زور به این بازی رسیدند. ضمن اینکه در این بازی چند تعویض اجباری داشتیم. به هر صورت بازی پایاپایی بود.

سرمربی صبا درباره اعتراض به ناظر بازی بیان داشت: سرپرست فولاد در هر صحنه ای از روی نیمکت بلند می شد و اعتراض می کرد. اعتراض من فقط روی همان مساله بود وگرنه مشکل خاصی وجود نداشت.

دایی درباره قضاوت داور مسابقه گفت: داور بازی به این سنگینی را خیلی خوب قضاوت کرد. بازی سنگین بود و درگیری زیادی داشت. اما داور از عهده اش برآمد.

وی در ارتباط با تعطیلات لیگ اذعان داشت: تعطیلات خیلی زیاد شده است و  این به تیم ها آسیب می رساند. نمی شود که فقط تمرین کنیم. این مساله لیگ را بسیار خسته کننده می سازد.

دایی درباره اختلافات پیش آمده با باشگاه پرسپولیس و اظهارات علی اکبر طاهری در این باره گفت: ایشان خود را با هواداران برابر نکند و حساب آنها از پرسپولیس جدا است. اداره مالیات در این مدت دنبال این مساله بود. چکی که آنها داده اند برگشت خورده و ما حداقل 5 بار مکاتبه کرده ایم. من جواب کسانی را که وجاهت قانونی ندارند را نمی دهم.

سرمربی صبا ادامه داد: امثال این آقایان اینقدر آمدند و رفتند که کسی حالشان را نمی پرسد من خودم را عضو کوچک این باشگاه می دانم. اینگونه افراد راحت می توانند حقوق همه افراد را بخورند. شما قراردادی بسته اید و مالیات به عهده باشگاه بوده است.

دایی افزود:اکنون می آیند اینگونه راجع من و پرسپولیس صحبت می کنند اداره مالیات به دنبال حق و حقوق خودش است و پرسپولیس جواب کسی را نمی دهد و کاری نمی کند. نمی توانم بیشتر از این در این باره صحبتی بکنم.

دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.