۱۱:۵۱ - سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر:

45 دانش آموز کنکوری در طرح آموزشی نوروزی شرکت کردند/ اسکان بیش از 9 هزار فرهنگی در تعطیلات نوروز

مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر با هدف ایجاد فضایی آرام برای دانش آموزان کنکوری، برای نخستین بار در ایام تعطیلات نوروز 95 اقدام به دایر کردن پایگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان پایه چهارم متوسطه کرد

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ تعطیلات نوروز هرچند که می‌تواند آبستن بسیاری از تفریحات برای اقشار مختلف جامعه باشد، اما در عین حال می‌تواند یک فرصت استثنایی و برگ برنده ای برای کنکوری‌ها باشد.

تعطیلات عید برای کنکوری ها فصل رویشی دوباره است چرا که با آغاز تعطیلات نوروزی، حساس ترین دوره آمادگی برای کنکور نیز شروع می شود، مسایل موجود در این دوره مانند تعطیل شدن کلاس های مدرسه، جبران عقب ماندگی های درسی و … برنامه ریزی عید را از سایر دوره ها متمایز می کند.

در شاهین شهر کنکوری ها امسال به شکل دیگری به استقبال بهار رفتند چرا که آموزش و پرورش با اجرای یک طرح خلاقانه آموزشی فرصتی را فراهم کرد تا تعطیلات عید مانع عقب مادگی تحصیلی کنکوری ها نشود.

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر ضمن تبریک فرارسیدن سال نو در این خصوص گفت: با توجه به تعطیلات نوروز و ایام دید و بازدیدها دانش آموزان پایه چهارم متوسطه که برای مطالعه در منزل با مشکلاتی روبه رو می شدند و به مکانی با آرامش خاطر نیاز جدی داشند برآن شدیم تا برای این دانش آموزان شرایطی را فراهم کنیم تا از ایام تعطیلات بتوانند استفاده لازم را ببرند.

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در ایام تعطیلات نوروز 95 اجرا شده است افزود: دانش آموزان پایه چهارم متوسطه با اطلاع رسانی قبلی به مدارس متوسطه دخترانه شهر برای حضور در پایگاه آموزشی نوروزی نام نویسی کرده و در این پایگاه ها حضور یافتند.

کریم کمال تصریح کرد: در این طرح نوروزی تعداد 45 دانش آموز دختر ثبت نام شده در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی از روز سوم الی دوازدهم فروردین از ساعت  7:30صبح تا 19:30 بصورت کلاس بندی مخلتط رشته درسی به فعالیت مطالعاتی و آموزشی می پرداختند همچنین تعدادی از دبیران و مشاوران رشته های مربوطه نیز در ساعاتی از روز برای رفع اشکال و کمک به دانش آموزان در پایگاه ها حضور پیدا می کردتد.

IMG_20160327_161351

دانش آموزان شرکت کننده در این طرح ضمن قدردانی از این اقدام آموزش و پرورش شاهین شهر خواستار ادامه طرح آموزشی تا قبل از فرارسیدن آزمون سراسری بودند.

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در ادامه ضمن قدردانی از تلاش ستاد اسکان فرهنگیان و با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال 9 هزار و 882 نفر از فرهنگیان سراسر کشور در قالب 3 هزار و 842 خانوار در 256 کلاس شاهین شهر اسکان داده شدند گفت: ستاد اسکان نوروزی مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر در ایام تعطیلات نوروز با تمامی امکانات رفاهی 32 مدرسه از فرهنگیان میهمان در این شهر پذیرایی کرد.
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.