۱۷:۲۵ - دوشنبه ۰۹ فروردین ۱۳۹۵

دیدار خانواده شهدای لشکر فاطمیون (مدافعین حرم افغان) با رهبر انقلاب + تصاویر قرآن اهدایی

شب گذشته جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون با مقام معظم رهبری در حرم رضوی دیدار کردند؛ در پایان این جلسه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای مدافع حرم قرآنی را به یادگار هدیه دادند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل فارس؛ شب گذشته جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون با مقام معظم رهبری دیدار کردند، در این دیدار که برخی از خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون حضور داشتند مقام معظم رهبری پس از اهدایی هدیه به فرزندان، پدران، مادران و همسران شهدای مدافع حرم، در فضایی دوستانه به گفتگو با خانواده فاطمیون پرداختند، در پایان این جلسه نیز مقام معظم رهبری به خانواده شهدای مدافع حرم قرانی را به یادگار هدیه دادند.

 

635947729786886107 635947729792814117

 

همسر و مادر شهیدان سجادی در این دیدار گفتند:

از حمایتهای بی دریغ رهبری نهایت تشکر را داریم.

مهاجرین تحت فشارند و ما از شما پدر بزرگوار می خواهیم در مورد مهاجرین توجه بیشتری داشته باشید.

ما پای آرمانهای انقلاب ایستاده ایم. این کسانی که به اروپا می روند از روی ناچاری است. مشکلات مهاجرت آنقدر زیاد شده که برخی مجبور می شوند بروند.

رهبر معظم انقلاب در پاسخ فرمودند:

در مورد اقامت مهاجرین بنده هم پیگیر هستم و امیدوارم این مشکل حل شود اما درباره مشکلاتی که گفتید بنده بی اطلاعم و امیدوارم مرتفع شود.

سجادی در ادامه گفت :

دانشجوهای ما بعد از اتمام تحصیل مجبورند برگردند و این یک مشکل بزرگ برای خانواده هاست که امیدواریم با توجه جنابعالی تسهیل گردد.

دیدار با شما آرزوی دیرینه ما بود که امروز محقق شد. درد دلهای زیادی داریم اما فرصت نیست.

رهبری فرمودند :

فرصت حالا مهیاست. هر چه می خواهید بگویید.

سجادی گفت:

شیعیان افغانستان مخلصترین شیعیان هستند، اینها از دست کمونیست به جمهوری اسلامی پناه آورده اند. حالا هم مثل همیشه پای قولها و قرارهای انقلابی شان هستند.

ما از رهبر عزیزمان می خواهیم که مثل گذشته که دستور دادند و بچهای ما به تحصیل پرداختند. باز هم با عنایاتشان تمام مهاجرین را مورد لطف قرار بدهند.

رهبر انقلاب فرمودند:

من هزاره های افغانستان را بخوبی می شناسم و بسیاری از آنها چه در انقلاب، چه در سالهای دفاع مقدس و چه در امروز دوشادوش برادران ایرانی خود جنگیده اند. امیدواریم این مشکلات حل شود.

رهبر انقلاب در پایان این دیدار قول دادند که شخصا برخی مسایل مربوط به مهاجرین را پیگیری کنند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.