۱۸:۱۱ - دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اکران فیلم‌های چهارمین جشنواره فیلم عمار پنج شنبه‌ها در سینما

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری دبیرخانه جشنواره فیلم عمار اقدام به اکران فیلم ها به صورت عمومی و تخصصی ویژه دهه مبارک فجر نموده است

عکس خبر3

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”، به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بیست و سوم بهمن لغایت یکم اسفند کانونهای فرهنگی و هنری شهرستان میزبان اکران فیلم های چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار شدند.

 کانونهای حضرت ابوالفضل (ع)، قمر بنی هاشم (ع)، امام حسن مجتبی (ع)، منتظران مهدی (عج)، سروش آسمانی، الغدیر، بقیه االله و امیرالمومنین (ع) اکران این فیلم‌ها را عهده‌دار شدند.

لازم به ذکر است بعد از اجرای این طرح در دهه مبارک فجر هر هفته پنج شنبه ها یکی از کانونهای شهرستان فیلم های عمار را بعد از نماز مغرب و عشاء اکران می نماید.

برهمین اساس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری دبیرخانه جشنواره فیلم عمار اقدام به اکران فیلم ها به صورت عمومی و تخصصی ویژه دهه مبارک فجر نموده است.

در اولین شب برگزاری این اکران ها در فرهنگسرای اشراق با توجه به اطلاع رسانی که قبل از برنامه صورت گرفته بود استقبال قابل قبولی از این برنامه صورت گرفت.

گفتنی است قرار است این برنامه پنج شنبه‌ها با سینما تداوم داشته باشد و اکران این فیلم‌ها هر هفته در صورت امکان با حضور کارگردان‌های این فیلم‌ها برگزار شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.