۱۵:۰۷ - جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲

رئیس دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر اعلام کرد:

رقابت بیش از ۳۵۰۰ نفر در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور شاهین‌شهر

در آزمون امسال کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از داوطلبان در ۱۱۵ رشته و گرایش و در ۶ مرحله آزمون در صبح و بعدازظهر به رقابت پرداختند.

12345

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا” سید رامین غفاری، در گفتگویی اظهار داشت:  در آزمون امسال کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر تعداد 3 هزار و 600 نفر از داوطلبان در 115 رشته و گرایش و طی 6 مرحله  آزمون در صبح و بعدازظهر به رقابت پرداختند.

وی افزود: امروز ورود به عرصه‌های علمی و پژوهشی برای ما یک ضرورت بوده و از آنجائی که پیشرفت و توسعه علمی همواره پشتوانه اقتدار ملی در عرصه‌های جهانی است، برگزاری کنکور و ایجاد میدان رقابت‌های علمی همراه با عزم  وهمت جدی جوانان سبب حرکت به سوی افق تابناک آینده در تولید علم وحضوراثر بخش در عرصه‌های جهانی می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر بیان کرد: دانشگاه پیام نور واحد شاهین‌شهر با دارا بودن نیروهای کارشناس و کارآمد علمی و آموزشی و بهره‌گیری از دانش روز و امکانات مناسب همواره افتخار خدمت به آینده‌سازان میهن اسلامی را داشته و در این راستا مفتخریم که در این میدان رقابت علم و اندیشه نیز موفق بوده‌ایم.

 

به گزارش تسنیم، کنکور سراسری کارشناسی ارشد از روز چهارشنبه 23 بهمن 1392 لغایت 25 بهمن 1392 به مدت 3 روز در دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.