۱۸:۱۰ - جمعه ۰۶ فروردین ۱۳۹۵

پدری آسمانی و مدافع حرم که امسال عید به خانه نرسید؛

تبریک تولد به سبک شهدای مدافع حرم/ فیلم

همسر و فرزندان شهید مدافع حرم ستوان دوم پاسدار محمد جواد قربانی سالروز تولد شهید همراه با سال نو را تبریک گفتند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ هرساله با زنده شدن طبیعت و اولین روز بهار خاطره تولد محمد جواد برای آقا و خانم قربانی نیز زنده می شود و این خاطره زیبا را با آمدن بهار دور سفره هفت سین نوروزی همراه با آرزوهای شیرین جشن می گرفتند.

بهار سال 94  آخرین بهاری بود که محمد جواد کنار پدر و مادر و فرزندان دلبندش دعای یا مقلب القلوب را خواند و اعضای خانواده علاوه بر تبریک سال جدید سالروز تولدش را نیز تبریک گفتند.

محمد جواد از وقتی که شنیده بود گروهک تروریستی داعش به نزدیکی های دمشق رسیده و خیال های خامی دارد بی تاب حرم حضرت زینب(س) و دردانه اباعبدالله الحسین (ع) شده بود، اصلا به خاطر عشق و ارادتی که به خاندان اهل بیت(ع) و عقیله بنی هاشم داشت اسم زینب را برای دخترش انتخاب کرده بود.

آری محمد جواد آخرین بهار عمرش را در کنار فرزندان عزیزش پای سفره هفت سین دعای سال تحویل خواند، کسی چه می داند در آن لحظه چگونه با خدای خودش نجوا کرد که سعادتی عظیم نصیبش شد و در دفاع از حریم ولایت همسفره اربابش اباعبدالله الحسین علیه السلام شد.

شهید مدافع حرم ستوان دوم پاسدار «محمد جواد قربانی» آبان ماه سال 94 در جریان عملیات “محرم” به دست نیروهای تکفیری وهابی داعش آسمانی شد و یاد و خاطرش برای همیشه جاودان شد.

امسال در پای سفره هفت سین جای بوسه و دست نوازش و محبت پدر بر سر زینب و حسین (فرزندان شهید قربانی)خالی بود و امسال نوروز را بدون حضور پدر گذراندند، همسر صبور شهید نیز همراه فرزندان و پدر و مادر شهید سالروز تولدش را بر سر مزار او جشن گرفته و تولدش را تبریک گفت و از او خواست که برایش دعا کند تا بتواند در راه سخت و دشوار استقامت خود را حفظ کند

پدرانی که عید امسال به خانه نرسیدند

از آغاز جنگ سوریه با گروه‌های تروریستی حدود شش سال می‌گذرد و در این سال‌ها رزمندگان زیادی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش از یار و دیار و فرزندان خود گذشتند و نام خود را در لیست مدافعین حرم به ثبت رساندند که تعدای از آنها در این راه به فیض عظمای شهادت نائل آمدند و امسال در آغاز سال نو به خانه نرسیدند.

photo_2016 photo_2016-1

photo_2016-2

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.