۱۳:۲۷ - شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

مهمانان نوروزی حضرت معصومه (س) بخوانند؛

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در لحظه تحویل سال نو/ رونمایی از آثار جدید گروه معراج

حرم نورانی کریمه اهل‌بیت(ع) هنگام تحویل سال نو با برنامه‌های جذاب و متنوع پذیرای عاشقان ساحت اهل بیت(ع) است و در این برنامه آثار جدید گروه معراج رونمایی خواهد شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ ویژه برنامه تحویل سال نو در حرم مطهر حضرت حضرت معصومه(س) صبح روز یکشنبه اول فروردین‌ماه 1395 با اجرای گروه معراج و تلاوت جان‌نثاری قاری نوجوان از اصفهان آغاز خواهد شد.

سخنرانی حجت‌الاسلام میرباقری و قرائت دعای توسل توسط مداح اهل‌بیت(ع) احمد شمس دیگر آیتم‌های این برنامه است که تا لحظه تحویل سال نو ادامه دارد. همچنین پایان بخش این ویژه برنامه، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب پس از تحویل سال خواهد بود.

در این برنامه قرار است کار جدید گروه معراج برای اولین‌بار رونمایی و اجرا شود.

سیدمحمد موجانی، سرپرست گروه مدیحه سرایی بین المللی معراج قم در گفت‌و‌گو با فارس با اعلام این خبر گفت: نسخه دوم آلبوم تمنای دل گروه معراج قم مراحل پایانی تدوین خود را می‌گذراند و به لطف خداوند متعال و عنایات بانوی کرامت در آغازین لحظات سال 1395 منتشر خواهد شد. همچنین نسخه کامل این مجموعه که به سفارش سیمای قرآن تهیه شده است بزودی در پایگاه اطلاع‌رسانی گروه معراج قم منتشر خواهد شد.

وی درخصوص اعضای گروه تواشیح معراج قم گفت: در این برنامه آقایان امیربهادر رحمانی، مهدی حسن‌نژاد، محمدحسین فراهانی، مهدی غریبی، اسحاق عبداللهی، علیرضا محمودی و سیدمحمد موجانی به اجرای برنامه خواهند پرداخت و بلافاصله بعد از اجرای گروه فایل صوتی قطعات اجرا شده رونمایی و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.