۱۳:۰۱ - دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

با حضور خانواده های معظم شهدای مدافع حرم؛

مراسم شام غریبان حضرت زهرا(س) در جوار شهدای گمنام شاهین شهر برگزار شد

مراسم شام غریبان شهادت حضرت زهرا(س) با حضور خانواده های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم متدین شاهین شهر در جوار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ مراسم شام غریبان بی‌بی دوعالم حضرت صدیقه طاهره (س) در شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در یادمان شهدای شاهین شهر برگزار شد و سوگواران فاطمی در عزای مادر بی‌نشان خود به عزاداری پرداختند.

این مراسم که با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم برگزار شده بود پدر شهید محمدجواد قربانی ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهدش از عشق و ارادت این شهید والامقام نسبت به خاندان اهل بیت(ع) صحبت کرد.

در ادامه گنجی یکی از مدافعین حرم از قدرت ایمان و اراده رزمندگان در سوریه مطالبی را بیان و چایچیان فرزند مداح اهل بیت(ع)  به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی در عزای حضرت صدیقه‌ کبری سلام‌الله‌علیها پرداخت.

همچنین وصیتنامه شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار عبدالحسین یوسفیان قرائت شد.

مراسم سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها از 13 اسفند ماه با حضور سخنرانان برجسته کشوری از جمله حجت الاسلام حائری پور، آیت الله قرهی و حجت الاسلام موسوی و مداحان اهل بیت(ع) چایچیان، جاموسی، شفیعی، ولایتی و علیمحمدی توسط جوانان انقلابی مسجد قمر بنی هاشم(ع) و باهمکاری هیئت آل طه و شهرداری شاهین شهر به مدت 10 شب برگزار شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.