۰۹:۲۴ - چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

عملیات احداث و افتتاح 5 پروژه عمرانی خدماتی؛

کلنگ زنی شهرداری شاهین شهر در روزهای پایانی سال

در روزهای پایان سال شهرداری شاهین شهر ۵ پروژه عمراني، فرهنگي و فضاي سبز را با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال مورد بهره برداري و كلنگ زني قرار داد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ فرماندار شاهین شهر و میمه در چهارمین آیین کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های فرهنگی، خدماتی و عمرانی شهرداری ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و قدردانی از خلق حماسه ای پرشور در انتخابات هفتم اسفند به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: در سال جاری جمهوری اسلامی ایران موفقیت های چشمگیری در عرصه سیاست داخلی و خارجی کسب کرده است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با عقلانیت و با هدایت های حکیمانه رهبر انقلاب، حمایت مردم، کمک و مساعدت همه مسئولان نظام در قوای سه گانه با انجام توافقات هسته ای توانست قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا بکشد و با تغییر جایگاه ایران را در اذهان دنیا ایران هراسی و شرایطی که برای کشور بوجود آمده بود را در عرصه های سیاسی و اقتصادی تغییر دهد.

علیرضا بصیری ابراز امیدواری کرد که مردم نتایج توافقات هسته ای و برجام را در ماه های آینده ببینند و با همدلی و همزبانی، دولت پسابرجام و برجام 2 را پشت سر بگذارد و گره مشکلات یکی پس از دیگری باز شود.

وی حضور پر شور مردم در انتخابات را دومین موفقیت دولت در سال جاری عنوان کرد و افزود: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی علاوه بر تعیین سرنوشت چهار ساله خود، ضمن بیعت با رهبر انقلاب دستاوردها و آرمان های نظام را تایید و از دولت تدبیر و امید حمایت کردند که به اذعان دنیا مردم با شرکت در انتخابات در واقع برجام را مورد تایید قرار دادند.

فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری شاهین شهر در ایجاد فضاهای مناسب خاطرنشان کرد: با همدلی و همزبانی میان مسئولان در شاهین شهر در طی چند ماه اخیر برای چهارمین مرحله در سال جاری شاهد افتتاح، کلنگ زنی و بهره برداری پروژه های متعدد فرهنگی، خدماتی و عمرانی شهرداری شاهین شهر هستیم.

وی همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهین شهر را عامل پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر و ارائه خدمات مطلوب و در خور شأن مردم ولایت مدار شاهین شهر عنوان کرد.

شهردار شاهین شهر در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: مجموعه همکاران شهرداری و ستاد استقبال از نوروز در تلاش برای آماده ساختن فضا و سیمای شهر برای شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات می باشند که بزودی اکیپ های ستاد نوروزی با برنامه های مختلف فرهنگی و خدماتی در سطح شهر و مبادی ورودی شهر مستقر خاهند شد.

 

وی به پروژه های در دست اقدام شهرداری شاهین شهر  اشاره کرد و افزود: در چهارمین مرحله از کلنگ زنی پروژه های جدید شهرداری، شش پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ريال افتتاح و یا به بهره برداری می رسد.

حسین امیری حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت را تنها در سایه همدلی، همزبانی و مشارکت شهروندان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر دانست و یادآور شد: در دهه مبارک فجر عملیات اجرایی و بهره برداری از 22 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 190 میلیارد ريال مورد بهره برداری یا کلنگ زنی قرار گرفت.

وی شاهین شهر را شهری نخبه پرور عنوان و تاکید کرد: به منظور استعدادیابی و پرورش نخبگان جوان و نوجوان و همچنین توجه به خلاقیت و نوآوری عملیات اجرایی پروژه خانه فرهنگ، دانش و خلاقیت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان آغاز می شود که بر اساس برنامه ریزی‌و  پیش بینی های انجام شده سال آینده این پروزه به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار شاهین شهر افزود: توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل به منظور ارائه خدمات مطلوب در جهت کاهش آلاینده های شهری را از مهمترین برنامه های شهرداری عنوان کرد و افزود: با اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد تومان پنج دستگاه اتوبوس خریداری شده که به ناوگان عمومی شهر افزوده می شود.

وی با بیان اینکه هر دستگاه اتوبوس با هزینه ای بیش از 450 میلیون تومان خریداری می شود اضافه کرد: در حالی که هر سفر شهری 1200 تومان هزینه در بردارد، سهم شهروندان تنها 300 تومان می باشد و شهرداری در جهت خدمات رسانی و آسایش شهروندان برای هر سفر شهری شهروندان بیش از 900 تومان سوبسید پرداخت می کند.

امیری پروژه خانه فرهنگ در محله خانه کارگر با اعتباری بالغ بر 950 میلیارد ریال را از دیگر پروژه های عمرانی شهر نام برد که عملیات احداث این خانه فرهنگ همزمان با دیگر پروژه ها آغاز و بر اساس جدول زمانبندی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ضمن ابراز امیدواری در احداث و توسعه فضای سبز در همه نقاط شهر خاطرنشان کرد: توجه به سلامت شهروندان از دیگر الویت های شهرداری می باشد که به همین منظور و با توجه به وجود صنایع آلاینده بزرگ در پیرامون شهر در اقدامی بی سابقه طی روزهای گذشته به مناسبت روز درختکاری 20 هزار اصله نهال در شهر و اطراف شهر با همکاری مردم و مسئولان کاشته شد.

 

حیدر علی عارفیان نایب رییس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش شهردار، مدیران و کارکنان شهرداری شاهین شهر در توسعه همه جانبه تمامی محله های شهر افزود: علی رغم شرایط نامساعد مالی، با تلاش شهردار شاهین شهر طی چند ماه اخیر چهارمین مرحله عملیات احداث و بهره برداری پروژه های عمرانی، خدماتی شهرداری شاهین شهر کلنگ زنی و یا افتتاح می شود.

 

شهرداری شاهین شهر در روهای پایانی سال علی رغم قرار گرفتن در شرایط نامناسب مالی چهارمین آيين بهره برداري و كلنگ زني پروژه های عمراني، فرهنگي و فضاي سبز شهرداري شاهين شهر را با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه شاهين شهر، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شاهين شهر و خانواده معظم شهدا برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.