۰۹:۳۳ - سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

مدیر کمیته امداد امام شاهین شهر و میمه:

کمک 509 میلیون ریالی مردم شهرستان در جشن نیکوکاری

شاه نظری مدیر کمیته امدادامام(ره) شهرستان ضمن قدردانی از مشارکت مردم نوع دوست و خیر گفت: امسال در جشن نیکوکاری بالغ بر 509 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای آغاز سال نو ایتام و نیازمندان جمع آوری شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین شهر و میمه از جمع آوری بیش از 509 میلیون ریال کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.

وی ضمن قدردانی از مشاکت و یاری مردم نوع دوست شهرستان در جشن نیکوکاری گفت: مردم نوع دوست و خیر شهرستان طی سه روز برگزاری جشن نیکوکاری با حضور در پایگاه ها، مراکز نیکوکاری، مساجد و کمیته امداد به یاری محرومین و نیازمندان آمدند و با کمک های نقدی و غیر نقدی خود سعی کردند تا در آستانه سال نو ایتام و محرومین نیز لبخندی بر لب داشته باشند.

علی شاه نظری خاطر نشان کرد: 226 پایگاه امداد و مراکز نیکوکاری و مساجد با 244 نیروی افتخاری طی روزهای 13 الی 15 اسفند در سطح شهرستان جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی و شور نیکوکاری» برگزار گردید.

وی افزود: در هفته احسان و نیکوکاری با مشارکت خیرین و نیکوکاران بیش از 509 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شد که از این رقم قریب به 78میلیون ریال کمک های نقدی و بیش از 430 میلیون ریال هدایای غیر نقدی برای کمک به نیازمندان می باشد.

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان خاطرنشان کرد: امسال 173 پایگاه نیز در مدارس شهرستان برپا شده بود که مبالغ ذکر شده بدون احتساب هدایای این پایگاه ها می باشد.

وی با بیان اینکه هدایای غیر نقدی مردم به نیازمندان بلافاصله بین نیازمندان توزیع شد اضافه کرد: کمک های ریالی نیز تا قبل از پایان سال به حساب خانواده های نیازمند تحت پوشش دارای دانش آموز و دانشجو واریز می شود.

شاه نظری یادآور شد: تعداد 2 هزار و 700 خانوار نیازمند در سطح شاهین‌شهر و میمه تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) می باشند که در قالب های مختلف از این نهاد خدمات دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.