۲۲:۵۳ - سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲

هم‌گام با مردم انقلابی شاهین شهر در راهپیمایی 22 بهمن

مردم شاهین شهر با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ثابت کردند که هیچ عاملی موجب نمی شود که در را حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه بیایند. بلکه در برابر تهدیدهای آمریکا و پرشورتر از قبل حضور پیدا می کنند و همه گزینه‌های دشمن در برابر این اقتدار خنثی و بی اثر می باشد.

shokohehozor 14

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”،  در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ولایتمدار شاهین شهر از ساعات آغازین روز جهت شرکت در راهپیمایی و مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب در سه راه عطار محل تجمع و شروع راهپیمایی و مسیرهای منهی به این محل حضور پیدا کردند و در پاسخ به یاوه گویی‌های استکبار جهانی  با مشت های گره کرده شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و نفرت و انزجار خود را در مقابل تهدیدها و تحریم‌ به نمایش گذاشتند.

 

مردم شاهین شهر با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ثابت کردند که هیچ عاملی موجب نمی شود که در را حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه بیایند. بلکه در برابر تهدیدهای آمریکا و پرشورتر از قبل حضور پیدا می کنند و همه گزینه‌های دشمن در برابر این اقتدار خنثی و بی اثر می باشد.

در راهپیمایی 22 بهمن، همراه و همگام با مردم شاهین شهر  که در گفتگوی ما شرکت کردند.

مدیر تالار شیخ بهایی شاهین شهر در پاسخ به سئوال اینکه، وظیفه ما در مقابل تهدیدات دشمنان چیست و چکار باید کرد؟

وظیفه ما کاری است که امروز همه باهم داریم انجام می دهیم این که در صحنه حضور داشته باشیم، گزینه روز میز ملت ایران هم همین حضور یکپارچه مردم در حمایت از ولی فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.که باید همواره این اتحاد و همدلی را حفظ کنیم .

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در پاسخ به این که، چگونه باید پاسخ دشمنان را که 35 است که تهدید و تحریم می کنند داد؟

قطعا تهدیدات و تحریم های دشمنا به جایی نخواهد رسید، ملت ایران با عنایت خداوند و حمایت‌هایی که از ولایت فقیه و رهبر خود خواهند داشت  مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه گو می زنند. این انقلاب را حفظ و به صاحب اصلی آن حضرت حجت ابن الحسن خواهند سپرد.

مدیر مرکز فرهنگی هنری در پاسخ به اینکه، به نظر شما چگون باید آرمان های انقلاب را حفظ کرد؟

ایران اسلامی ما آرمانهای والا و مقدسی دارد که برای حفظ  و حراست از این آرمانها در مقابل تهدیدات  و جنگ نرم دشمن آنها را باید به نسل های بعدی انتقال دهیم. و باید در وجود کودکان آرمانها و اهداف بلند نظام را نهادینه کنیم ،که در این صورت هم آرمانهای نظام حفظ می شود و هم دشمنان هرگز نمی توانند خدشه‌ای به این کشور وارد کنند.

یکی از شهروندان شاهین شهری  در پاسخ به اینکه، هدف شما از شرکت در اهپیمایی 22 بهمن سال 1392چیه؟ پیام شما به آمریکا چیست؟

ما آمده ایم تا به دشمنان بگوییم به فرموده حضرت امام (ه) آمریکا هیچ غلطتی نمی تواند بکند و آمریکا و اسرائیل این را بدانند که وحدت مز پیروزی ما در سال 57 بود  و این وحدت را هیچ کسی نمی تواند از بین ببرد.

پاسخ یک جوان شاهین شهری: که علت شرکت شما به همراه دوستانتون در این راهپیمایی چیه؟

بخاطر حمایت از رهبر در این راهپیمایی شرکت کردیم تا به دشمنان و کسانی که چشم دیدن وحدت و همدلی مردم ایران را ندارند ثابت کنیم، ما همیشه پشت رهبر عزیزمون هستیم و چشمشون رو باز کنند و ببینند با این جمعیت و هوادار نظام هیچ گاه نمی توانند کاری بکنند و پیشنهاد می کنم که گزینه‌هاشون رو از روی میزجمع کنند که پیش اراده  مردم ایران این گزینه هیچی نیستند.

مسئول دفتر امام جمعه شاهین شهر،در پاسخ به اینکه،  بعد از پیروزی انقلاب، 35 سال است که دشمنان همواره ایران را تهدید می کنند باید چگونه پاسخ این تهدیدات را داد؟

تهدید عامل دشمن است همانطوری که در صدر اسلام  نیز این گونه تهدیدات و تحریم ها وجود داشته و اساسا  طلوع و برکت اسلام با تهدید و تحریم همراه بوده است، و از آنجاییکه الگوی ما پیامبر اکرم (ص) و مسلمانان صدر اسلام می باشد تا جمهوری اسلامی پابرجا است این تهدیدات و تحریم ها نیز وجود خواهد داشت بنابراین ملت ایران 35 سال که سهل است بلکه  اگر 350 سال نیز طول بکشد با این تهدیداها و تحریم ها مبارزه خواهد کرد

از آنجاییکه کار دشمن دشمنی است از دشمن نیز هیچ گاه توقع نوازش نداشته و نداریم؛ اما اگر بخواهد که با نظام جمهوری اسلامی ایران همراهی کند باید صداقت داشته باشد و از تمامی خطاهایی که در حق مردم ایران انجام دادند (اعم از به شهادت رساندن جمع کثیری از مردم ایران در ساقط کردن هواپیمای مسافر بری و دیگر جنایاتی که در حق ملت ایران انجام دادند) از ملت ایران عذرخواهی عملی و زبانی داشته باشد،  و  اگرصداقت نداشته باشند پذیرفته نیست ، پس بااین همه ملت ایران باید هوشیار باشند، دشمن هرگز در حق ما خوبی نخواهد کرد،گرچه ما همواره در هرکجا حضور داشتیم و خواهیم داشت، صلح و دوستی، برادری و برابری داشتیم از آنجاییکه الگوی ما پیامبر اکرم(ص) می باشد، در مقابل دشمن رفعت و مهربانی نشان می دهیم؛ و این رفعت و مهربانی به معنای کنار آمدن با دشمن نیست و ما همیشه با درایت و تدبیر رهبر و هوشمندی مردم ایران ما پیروز، پیروز، پیروز خواهیم بود.

پاسخ یک دختر نوجوان ده ساله، به اینکه، چند سال داری و چرا به راهپیمایی آمده‌ای؟

من ده ساله هستم  و برای اینکه آمریکا را زیر پاهایم له کنم به این راهپیمایی آمده‌ام  و می خواهم با صداب بلند بگویم مرگ بر آمریکا

پاسخ جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس:

مردم کشور ما مردمی آگاه و هوشیار هستند که رهبری آگاه و آزاده نیز در جلو داریم و همواره قدم به قدم پشت سر ایشان حرکت می کنیم  و گوش به فرمان ایشان هستیم، تا رهبری آزاده و آگاه داریم هیچگاه و هیچ وقت از چیزی بیم و هراس نداشته و نخواهیم داشت، و دشمنان بدانند این ملت همواره و همیشه در صحنه حضور دارند و از توانایی‌های خودشان به نحو احسن در جهت پیشبرد اهداف نظام استفاده خواهند کرد.

One Response to “هم‌گام با مردم انقلابی شاهین شهر در راهپیمایی 22 بهمن”

  1. سلام می توانید یک گزارش تصویری خوب از راهپیمایی 22 بهمن شاهین شهر را در مستنادر (گروه مستند شهید نادر مهدوی) به آدرس mostanader.blog.ir مشاهده کنید و در صورت تمایل بازنشر کنید.
    حاضر به همکاری های آتی نیز هستیم.
    یا علی (ع)

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.