۲۲:۵۴ - شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

به همت شهرداری شاهین شهر انجام شد؛

احیای کمربند سبز شاهین شهر با کاشت 20 هزار اصله نهال

همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به همت شهرداری شاهین شهر 20 هزار اصله نهال در حاشیه بزرگراه آزادگان به طول 8 کیلومتر کاشته شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ كاشت درخت از جمله سنت های انبياء الهي است که علاوه بر فواید فراوانی که دارد كمك شاياني نیز به چرخه محيط زيست مي كند.

اين سنت حسنه که همزمان با روز درختکاری در روزهاي پاياني سال انجام می شود تاثیر بسزایی در نشاط، شادابی و سرسبزی محیط های شهری و پیرامون آن و همدلی شهروندان دارد.

در اولین روز از هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه شاهین شهر، روسای ادارات، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر مراسم درختکاری با غرس 20 هزار اصله نهال به طول 8 کیلومتر در حاشیه اتوبان آزادگان(اصفهان- تهران) برگزار شد.

همزمان با این مراسم به منظور اشاعه فرهنگ درختكاري و توسعه سرانه فضاي سبز در بوستان رازی شهر شاهین شهر نیز چندین اصله نهال به دست کودکان غرس شد تا فرهنگ درختکاری در بین نونهالان نیز نهادینه شود.

توزیع بیش از 4 هزار اصله نهال در بین شهروندان از دیگر اقدامات شهرداری شاهین شهر در روز درختکاری بود که با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان در جهت توسعه فضای سبز و مبارزه با ریزگردها و آلاینده های شهری انجام گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.