۲۲:۰۱ - سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲

هادی زاده فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه:

ایران، مقتدرترین کشور در جهان

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه: به همه مستکبران جهان باید گفت: ای آمریکا، ای اسرائیل، ای دشمنان اسلام هم اکنون با یک انگشت اشاره مقام معظم رهبری همه مسائل از دریای مدیترانه تا دریای عمان رقم خواهد خورد.

shokohehozor 21

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”، مصطفی هادی زاده فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در اجتماع بزرگ مردم  شاهین شهر در روز 22 بهمن، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم محورهای حرکت انقلاب اسلامی را برشمرد.

وی بیان اینکه محور حرکت انقلاب اسلامی در داخل و خارج، مصداق این آیه شریفه قرآن است که می‌فرماید: هیچ راهی برای کافران وجود ندارد، افزود: ما در این‌جا جمع شده‌ایم با محوریت این آیه به جهانیان اعلام کنیم تفکر انحرافی، سوسیالیستی جایگاهی در نظام ما ندارد.

فرماندار شهرستان بیان کرد: امروزه مبارزه با استکبار، مصداق همین آیات است “اگر دیدید دشمن کمر به نابودی شما بسته با همه قدرت در برابر متجاوزان و دشمنان ایستادگی کنید”.

 این آیه که نه ظلم کنید ونه ظلم ببینید محور نظام اسلامی است. مذاکره باید بر پایه توحید، مصلحت، دینداری باشد. خداوند در آیه‌ای می‌فرماید: جز خداکسی را نپرستید، شرک در عمل، شرک در علم برای خدا قائل نباشید. این محور انقلاب است.

هادی زاده افزود: شهدای ما، ایثارگران، آزادگان ما در 8 سال دفاع مقدس این آیه را تحقق بخشیدند که می‌فرماید: اگر مومن باشید اگر ایمان حقیقی داشته باشید از عالم برتر خواهید بود.

فرماندار شهرستان در ادامه افزود: ای آمریکای نادان،ای آمریکای شیطان این را بدان که ما بهترین و بالاترین فرزندانمان را تقدیم انقلاب و 8 سال دفاع مقدس کردیم. ما ملتی هستیم که شهید دادیم پس ذلت، ضعف، اسارت  در طول تاریخ نخواهیم داشت.

هادی‌زاده با بیان اینکه ما امروز آمده‌ایم به آمریکا بگوییم در رأس حکمت، عزت و مصلحت این کشور و نظام، “ولایت فقیه” هدایتگر و رهبر ملت است افزود: امروزه خردسالان ما نیز به تفکر شما می‌خندند. وزیر امور خارجه آمریکا در سخنرانی خود گفته: دروغ و فریبکاری در ژن شماست. باید در پاسخ گفت: غلط کرده ای… دروغ و شرارت در ژن شماست. خانم شرمن درباره مذاکره با ایران گفته: مسئله ما فقط مسئله هسته‌ای ایران نیست. ایران نیازی به راکتور آب سنگین ندارد. ایران نیازی به موشک‌های بالستیک دریایی ندارد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: ای عزیزان! موشک‌های بالستیک دریایی ایران ضد ناوهای مستقر در خلیج فارس است. قدرت این موشک‌‌ها باورنکردنی است، سرعت آن‌ها تقریبا سه برابر سرعت صوت است، برد آن 300 کیلومتر بوده و تمامی سطح خلیج فارس و دریای عمان در پوشش ناوهای امریکایی است.

هادی‌زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران به طور قطع به لحاظ سیاسی، امنیتی، دفاعی، علمی و در بسیاری دیگر زمینه‌ها، امروزه مقتدرترین کشور است.

وی افزود: مگر خود امریکا نگفته است که آمریکا عراق را در سینی طلا گذاشت و تقدیم دشمن خود کرد. و همچنین گفته: ما در عراق هزینه و تلفات زیادی دادیم. اما وقتی فرزندان عرفانی امام خمینی (ره) روی کار آمدند آمریکا در عراق و افغانستان از یک ژنرال سپاه پاسداران به نام قاسم سلیمانی شکست خورد.

فرماندار شهرستان افزود: به همه مستکبران جهان باید گفت: ای آمریکا، ای اسرائیل، ای دشمنان اسلام هم اکنون با یک انگشت اشاره مقام معظم رهبری همه مسائل از دریای مدیترانه تا دریای عمان رقم خواهد خورد.

از جانب نیروهای مسلح باید گفت: ای آمریکا بدان امروزه نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت بازدارندگی همه جانبه را دارد. وخود را پشتوانه دیپلماسی هوشمندانه در جبهه 5+1 قرار داده وبه ملت اطمینان می‌دهد که دشمن را با پاسخی سخت قاطع مواجه می‌سازد.

هادی‌زاده افزود: جمله‌ای خطاب به جوانان می گویم: از سپیده دم انقلاب تا امروز هزاران مشکل که هر کدام برای سرنگونی انقلاب بوده به وجود آمده و ما نباید فراموش کنیم شهدا را … احمدی روشن ها … شهریاری ها … که با دست خالی و در اوج ناجوانمردی‌ها، تحریم ها، اقتدار ما را به اهتزاز درآوردند و ثابت کردند ما می‌توانیم.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: ما به همه دنیا اعلام می‌کنیم: ایران اسلامی ما امروز شاهد اسلام عزت و اقتدار است نه اسلام ذلت وجهالت. اسلام آزادی و استقلال، نه اسلام اسارت و بردگی، اسلام آگاهی و بصیرت است نه اسلام غفلت و امروزه شاهد اسلام ناب محمدی هستیم.

راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن که در شاهین شهر از ساعت 9:30 صبح شروع شده بود، مردم همیشه در صحنه شاهین شهر با حمل پرچم و پلاکارد از مسیرهای تعیین شده به سمت سه راه فردوسی با مشت‌های گره کرده و فریاد مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل، حضورخود را رخ دشمنان کشیده و ثابت کردند در هر شرایطی پشت ولایت فقیه و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی خواهند ایستاد.

ر مسیرراهپیمایی نمایشگاه نقاشی و ایستگاه صلواتی و پایگاه‌های هلال احمر پذیرای شرکت کنندگان در راهپیمایی بود، در محل تجمع و برگزاری مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود و سخنرانی،  قطعنامه 8 بندی شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی قرائت شد که بندهای آن با تکبیر مردم به تأیید رسید و پس از آن پرچم‌ها و آدمک‌های آمریکا و اسرائیل با شعار مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل به آتش کشیده شد. پس از مراسم، یکی از آثار جشنواره فیلم عمار از تلویزیون شهر به نمایش گذاشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.