۲۰:۰۲ - پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در شاهین شهر و میمه؛

221 پایگاه کمیته امداد کمک های مردمی و خیرین را جمع آوری کردند

شاه نظری مدیر کمیته امداد امام(ره) شاهین شهر و میمه گفت: در هفته‌ احسان و نیکوکاری 220 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در سطح شهرستان مساعدت‌های مردم نیکوکار را جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی شاهین‌شهر و میمه در گفتگویی با پایگاه خبری شاهین نا؛ ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال 57 گفت: جشن نیکوکاری همه ساله با هدف کمک به ایتام، دانش آموزان بی بضاعت و خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در روزهای پایانی سال به مدت سه روز با همکاری آموزش و پرورش، صدا و سما، بسیج مستضعفین، سازمان دانش آموزی، مسئول رسیدگی به امور مساجد و مراکز نیکوکاری برگزار می شود.

وی به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا(س) با شور نیکوکاری اشاره کرد و افزود: شور نیکوکاری امسال با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی و شور نیکوکاری» از 12 لغایت 14 اسفند به مدت سه روز با مشارکت خیرین و نیکوکاران برگزار می شود.

علی شاه نظری هدف از برگزاری شور نیکوکاری  تقویت روحیه انفاق در بین مردم، دانش آموزان و استفاده از ظرفیت خیرین برای ارائه خدمات به خانواده های نیازمندان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 221 پایگاه ثابت و سیار طی سه روز در سطح شهرستان کمک ها و هدایای نقدی و غیر نقدی مردمی را با همکاری 230 نفر نیروی افتخاری جمع آوری می کنند خاطر نشان کرد: 173 پایگاه در اولین روز از هفته نیکوکاری با مشارکت آموزش و پرورش در کلیه آموزشگاه ها و مدارس سطح شهرستان دایر شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان اضافه کرد: روز پنجشنبه 47 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، مساجد، اتحادیه ها و اصناف سطح شهرستان و روز جمعه نیز تعداد 6 پایگاه در مصلی های نماز جمعه دایر و آماده دریافت کمک های مردمی برای یاری نیازمندان می باشد.

وی در ادامه به مراسم نمادین نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدرسه پسرانه عزب دفتران شاهین شهر اشاره و تصریح کرد: مراسم باشکوه و نمادین نواختن زنگ شور نیکوکاری همزمان با مدارس سراسر کشور باحضور معاونین مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر، مدیر و کارکنان کمیته امداد حضرت امام(ره) شهرستان و سازمان دانش آموزی در آموزشگاه پسرانه عزب دفتران شاهین شهر همراه با برنامه های متنوع برگزار شد که در ادامه دانش آموزان هدایای خود را به صندوق های کمیته امداد امام(ره) مستقر در آموزشگاه واریز کردند.

شاه نظری ضمن تقدیر از مسئولان، خیرین و مردم نوع دوست شهرستان که همیشه یار و یاور ایتام و محرومین بوده و هستند گفت: میزان درآمد کمیته امداد در سال گذشته  175 میلیون تومان بود که از این مبلغ 131 میلیون تومان کالا و 44 میلیون تومان دیگر کمک های نفدی بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال با مشارکت نیکوکاران خیرین و مردم نوع دوست شهرستان در این مراسم ملی شاهد رشد و افزایش کمک های مردمی باشیم تا در آستانه فرارسیدن سال نو گل لبخند و شادی بر لب ایتام و محرومین نیز جاری گردد تا خداوند خیر دنیا و آخرت را بواسطه شرکت در کار خیر عنایت فرماید.

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان خاطر نشان کرد: کلیه هدایا و کمک های مردمی اعم از نقدی و غیر نقدی بلافاصله پس از جمع آوری و ثبت آنها تا قبل از شب عید بین نیازمندان و ایتام توزیع می گردد.

وی تعداد خانوار تحت پوشش این نهاد در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه را 2 هزار و 700 خانوار اعلام کرد و یادآور شد: همزمان با برگزاری جشن شور نیکوکاری ثبت نام از حامیان ایتام در طرح اکرام و محسنین نیز برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.