۰۸:۵۰ - شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

هيات اتومبيلراني و موتورسواري شاهين شهر و ميمه برگزار کرد؛

چهارمین نمایشگاه اتومبیل های کلاسیک و آنتیک در شاهین شهر

کمیته کلاسیک هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان شاهین شهر و میمه در آستانه فرارسیدن سال نو چهارمین نمایشگاه اتومبیل های کلاسیک و آنتیک را برگزار کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ چهارمین نمایشگاه خودروهای کلاسیک با شرکت 70 اتومبیل کلاسیک و آنتیک با برندهای اروپایی و آمریکایی از شهرهای شاهین شهر، اصفهان، تهران و شهرکرد در پارکینگ پیست موتورسواری شاهین شهر برگزار شد.

نايب رييس هيات اتومبيلراني و موتورسواري شهرستان شاهين شهر و ميمه، حضور مهماناني از مالكان اتومبيل هاي كلاسيك، از شهرهای تهران، شهر كرد و اصفهان را از نقاط مثبت این نمایشگاه نسبت به سنوات قبل دانست و افزود: چهارمین همایش اتومبیل های کلاسیک با همکاری فرماندار شهرستان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شاهین شهر، رئیس كميته كلاسيك هيات اتومبيلراني و موتور سواري استان اصفهان و بیمه آسیا برگزار شده بود.

حسين دهباشي از همکاری رئیس هيات اتومبيلراني شاهين شهر کلیه مسئولان و دست اندرکاران، شرکت کنندگان و مالکان اتومبیل های کلاسیک و آنتیک شرکت کننده در همایش تشکر و قدردانی کرد و آرزوی سالی سرشار از سربلندی و سلامتی را برای دوستداران این رشته ورزشی، شهروندان و همه ملت ایران نمود.

هيات اتومبيلراني و موتورسواري شاهين شهر و ميمه در این همایش با اهدای لوح سپاس و گل فلزی دست ساز یکی از هنرمندان شاهین شهری تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.