۰۹:۳۶ - سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه:

167 قلم لوازم آرایشی بهداشتی غیر مجاز از آرایشگاه های زنانه کشف و معدوم شد

پارسا مدیر شبکه بهداشت شاهین شهر و میمه گفت: گروه مهندسی بهداشت محیط این شبکه بهداشت و درمان در آستانه فرارسیدن سال نو و در طرح ضربتی بازدید از اماکن حساس 167 قلم لوازم آرایشی غیر مجاز کشف و معدوم گردید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از اجرای طرح ناظم در قالب طرح تشدید کنترل کلیه واحدهای تحت پوشش صنوف مختلف از جمله آرایشگاه های زنانه و اماکن حساس در آستانه فرارسیدن ایام نوروز توسط کارشناسان بهداشت محیط خبر داد.

وی با بیان اینکه کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان شاهین شهر و میمه پیرو اجرای طرح ناظم از آرایشگاه های زنانه شهرستان بازرسی بعمل آوردند خاطرنشان کرد: گروه مهندسی بهداشت محیط در بازرسی از چند واحد آرایشگاه زنانه موفق به کشف ۱۶۷ قلم لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته شدند.

دکتر علی پارسا اضافه کرد: کارشناسان بهداشت محیط در این بازرسی ضمن توقیف دستگاه های غیرمجاز شامل دستگاه های کاشت ناخن، گوش سوراخ کن و …  با جمع آوری موی طبیعی از استفاده آن جهت اکستنشن جلوگیری بعمل آوردند.

وی افزود:  در این بازدید کارشناسان بهداشت محیط ضمن آموزش چهره به چهره به 12 متصدی آرایشگاه در رعایت اصول بهداشتی، پرونده متخلفین جهت بررسی و اقدامات قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ادامه شناسایی یک مورد تخلف مداخله در درمان بدون داشتن مجوز در آرایشگاه های زنانه آشاره کرد و افزود: تیم مهندسی در اقدامی دیگر موفق به کشف و ضبط یک دستگاه IPL(لیزر پوست)، دستگاه انجام تاتو و پک نگین سوراخ کردن گوش از یک واحد آرایشگاه زنانه شدند که پرونده آن نیز جهت اقدام قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید.

وی بر اجرای طرح ناظم و تشدید بازرسی از آرایشگاههای بانوان که از ابتدای اسفندماه در سطح شهرستان شروع شده تا فروردین سال 95 ادامه خواهد داشت تاکید و خاطرنشان کرد: به هیچ سودجو و متخلفی اجازه داده نخواهد شد تا سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.