۱۷:۱۸ - یکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴

منتخب مردم شاهین شهر و میمه در مجلس دهم:

حضور حداکثری مردم در انتخابات مهر باطلی بر تحلیل های نادرست بود/ صف بندی های سیاسی نتوانست مسیر انتخاب مردم را تغییر دهد

حاجی دلیگانی منتخب مردم در مجلس گفت: حضور حداکثری در انتخابات و افزایش تعداد آراء به خادم مردم، مهر باطلی بر بسیاری از تحلیل ها و گمانه زنی ها بود چرا که مردم راه و گفتمان خدمت را تأیید کردند و صف بندی های سیاسی نتوانست آنها را از مسیری که انتخاب کرده اند جدا کند.

منتخب مردم شهرستان در مجلس نهم و دهم در گفتگویی با پایگاه خبری شاهین نا؛  ضمن قدردانی از حضور پرشور ملت ایران در خلق حماسه ای عظیم گفت: این موفقیت و پیروزی را به همه مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار که این حماسه را آفریدند و صاحب اصلی این حماسه و پیروزی هستند تبریک عرض می کنم.

وی خلق حماسه ای دوباره را سیلی محکمی به بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم توصیف کرد و افزود: حضور حداکثری در انتخابات و افزایش تعداد آراء به خادم مردم، مهر باطلی بر بسیاری از تحلیل ها و گمانه زنی ها بود چرا که مردم راه و گفتمان خدمت را تأیید کردند و صف بندی های سیاسی نتوانست آنها را از مسیری که انتخاب کرده اند جدا کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در ادامه همکاری، مشارکت و همفکری همگانی را لازمه دستیابی به چشم انداز حماسه دوم دانست و تصریح کرد: در حماسه اول به بخش بزرگی از اهداف دست یافتیم و برای حماسه دوم تکمیل اهداف قبلی را در اولویت داریم.

وی با بیان اینکه از امروز فصلی نو برای پیشرفت و اعتلای منطقه آغاز می شود خاطرنشان کرد: بر اساس چشم انداز 1404 که برای منطقه ترسیم کرده ایم بزودی برنامه چهار ساله دوم را تنظیم و آن را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محور و مبنای برنامه ریزی در برنامه چهارساله دوم علاوه بر طرح های نیمه تمام طرح های جدیدی است که بر اساس خواسته و نیازهای مردم دو شهرستان در دیدارها بیان شده است.

وی افزود: در زمینه اشتغال؛ در دوره اول مصوبات لازم را برای اشتغال مستقیم حداقل ۱۵ هزار نفر اخذ کردیم و در دوره دوم نیز به دنبال این هستیم که این اقدامات اجرایی شود.

حاجی دلیگانی همچنین در جمع پر شور و احساس هواداران شاهین شهری در حسینیه اباعبدالله الحسن(ع) ضمن شکرگزاری به درگاه احدیت و استمداد از حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه، این موفقیت بزرگ را به محضر مبارک حضرت امام خامنه ای مدظله العالی وعموم ملت رشید ایران بویژه مردم شریف شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار که “حماسه ای دوباره” آفریدند تبریک گفت.

وی از همه کسانی که با اخلاق و جوانمردی در عرصه انتخابات شرکت کردند و بازار انتخابات را گرم نگه داشتند قدردانی کرد و از مردم شریف حوزه انتخابیه خود نیز خواست جهت سپری کردن یک دوره چهار ساله همراه با رشد و شکوفایی، به وی کمک عملی و فکری بدهند.

منتخب دوره دهم مجلس شورای اسلامی وجود مدیرانی توانمند و مسئولینی خدمتگزار را برای پیشرفت منطقه لازم دانست و تأکید کرد: تنها مدیرانی در این شهرستان جایگاه دارند که خود را خادم و نوکر مردم بدانند، نه اینکه خود را برتر از مردم دانسته و برای خوشایند مدیران فرادستی، بر مردم فشار بیاورند.

وی خود را خادم و نماینده همه مردم منطقه چه آنهایی که به وی رأی داده باشند یا حتی کسانی که اصلاً رأی نداده باشند دانست و از رقیبان انتخاباتی و هواداران آنها که با رعایت تقوا وارد عرصه انتخابات شدند را به همکاری و همفکری فراخواند و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به همت دولتمردان مرتفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.