۲۳:۴۵ - یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر؛

تصویرگران انقلاب روزهای پرشور انقلاب را به تصویر کشیدند

همکاری صمیمانه گروهی از کودکان و نوجوانان در به تصویر کشیدن روزهای پر شور انقلاب نشان از تداوم راه پیروزی دارد که با نهادینه کردن مهارت‌های زندگی در وجود آینده سازان فردا شاهد شکوفایی بیش از پیش این مرز و بوم خواهیم بود.

tasvergaran5

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”، همزمان با ایام با شکوه دهه فجر انقلاب اسلامی، مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر با برپایی ایستگاه نقاشی طولی میزبان 125 نفر از کودکان و نوجوان “تصویرگران انقلاب” بود.

تصویرگران انقلاب در راستای ترویج ارزش های انقلاب اسلامی به تصویر آفرینی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پرداختند، تا با قلم رنگین خود بار دیگر خاطرات آن روزها را زنده نگه دارند. همکاری صمیمانه، گروهی از کودکان و نوجوانان در به تصویر کشیدن روزهای پر شور انقلاب نشان از تداوم راه پیروزی دارد که با نهادینه کردن مهارت‌های زندگی در وجود آینده سازان فردا شاهد شکوفایی بیش از پیش این مرز و بوم خواهیم بود.

دراین مراسم، شفیعی رئیس آموزش و پرورش شاهین شهر، معاونین فرمانداری و جمعی از مسئولین بهزیستی نیز حضور داشتند که از نزدیک با تصویرگران انقلاب آشنا شدند.

لازم به ذکر است نقاشی طولی در دو مرحله برگزار شده که مرحله اول در مدارس و برگزیدگان گروه های شرکت کننده در مرحله دوم و در کانون فرهنگی هنری به رقابت پرداختند .

tasvergaran1 tasvergaran3 tasvergaran2

tasvergaran4

tasvergaran5

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.