۱۳:۴۹ - پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴

تکرار کلیدواژه آمریکایی تندروها، ساعاتی بعد از سخنان رهبر انقلاب:

روزنامه هایی که در زمین کدخدای میانه رودوست قلم می زنند

نویسنده در این نوشتار نیز منتقدان دولت را با کلمه تندرو خطاب کرده و سپس از تخریب و اختلاف افکنی بعنوان اسم رمز تندورها نام می برد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ محمد اشرفی اصفهانی در آرمان گفته است: کفگیر تندورها به ته دیگ خورده است.
این روزنامه در این اقدام بی شرمانه درست ساعاتی بعد از بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار مردم و مسوولان شهرستان شهید پرور نجف آباد در صفحه هفتم خود گفت و گوی تفصیلی با این فعال تندروی اصلاح طلب ترتیب داده و باز هم از تندوری و تندورها سخن گفته است.

این فعال دوم خردادی که خود از رد صلاحیت شدگان انتخابات در دوره های قبلی است در بخش هایی از این گفت و گو انتقادهایی نیز به شورای نگهبان قانون اساسی داشته و با تشکیک در رای این شورا، تخریب شورای نگهبان را بار دیگر و از زبان فرزند آیت الله اشرفی اصفهانی تکرار کرده است.

تندروها
روزنامه اختصاصی و متملق خاندان هاشمی رفسنجانی در همین صفحه و در تیتری دیگر آورده است: اگر همه این هشت سال افشا شود. نویسنده در این نوشتار نیز منتقدان دولت را با کلمه تندرو خطاب کرده و سپس از تخریب و اختلاف افکنی بعنوان اسم رمز تندورها نام می برد.

در بالای همین صفحه فیاض زاهد عضو حزب اعتماد ملی در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرده: شاخص های مبتنی بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات در دوره های قبل گویای این حقیقت است که هرگاه آحاد ملت ایران پای صندوق های رای بیایند، افراطیون و تندروها به هیچ وجه نمی توانند به مجلس، شوراها و ریاست جمهوری راه یابند.

اما این پایان کار ایین روزنامه نیست. “هدف نجات پارلمان از تندروی است” تیتر دیگری در همین سیاه نامه در صفحه ۶ است که باز هم در گفت و گو با مصطفی ایزدی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب و درست یک روز بعد از سخنان رهبر انقلاب ترتیب داده شده است.

ضمن اینکه صفخان دو و سه آرمان امروز نیز با تعابیر وقیحانه دیگری همچون دلواپسان و جلیلی ها این روند تخریب ارزشی ها را شدت بخشیده است.

این فعال سیاسی در بخشی از پاسخ هایش می گوید: جایگاه اجتماعی عامل حسادت جناح رقیب و تندرو شده است.
در ادامه هجمه تند چشم براهان مجلسی همانند مجلس ننگین ششم، دیگر روزنامه های دوم خردادی هر چند امروز را به احتیاط انگلیسی، خاموشی و پرهیز از کاربرد کلمه تندرو سپری کرده اند اما کمی دقت در محتوای سیاسی آنها نشان می دهد دهان دریدگی سیاسی، اشاره به دلواپسی گروهی خاص و حتی نام بردن از رییس فتنه گر دولت اصلاحات در روزنامه “قانون” همچنان سرخط زنجیروار این کدخدادوستان لیبرال محور است.
شاید اگر هشدار رهبر فرزانه انقلاب نبود روزنامه فرهیختگان متمایل به کارگزاران باز هم در یادداشتی به قلم “مرجان زهرایی” عاشق و دلبسته خاندان آیت الله سرخپوش، که همین دیروز با تیتر” جبهه عقلا رودرروی جبهه تندروها” در صفحه دو باز هم این کلمه را تکرار کرد امروز هم در یادداشت “اخلاق، حلقه مفقوده تبلیغات جریان های خاص” بدش نمی آمد زهرش را بریزد و باز هم گوشه ای از تایپ کلمات متملقانه اش در رثای آیت الله را مستقیم به تندروها و غیر مستقیم به نیروهای ارزشی ربط دهد.
هر چند سابقه تیر و تار روزنامه ها و رسانه های زنجیره ای ثابت کرده این بوق های تحت زنجیر و غربگرا، زیاد هم تاب تحملشان بالا نیست و باز هم باید منتظر کاربرد کلماتی از همین دست خطاب به خیلی ها در روزهای آینده بود. بوِیژه آنکه مجلسی سیاه همچون مجلس ششمی که آنها برایش سینه می چاکند شکل نگیرد و کفگیرشان به ته دیگ بخورد.
باید منتظر ماند…

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.