۲۳:۳۵ - یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

مروری بر خاطرات روزهای انقلاب/جاوید شاه!

رمز موفقیت ما درانقلاب وجود نیروهای مردمی بود که همه انقلابی یک دل و یکپارچه بودند و پشت سر امام ایستاده و گوش به فرمان بودند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  مروری بر خاطرات روزهای انقلاب / این قسمت: یاری مردی خوب و انقلابی

حجة الاسلام اصغر ابراهیمی کارمند بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان شاهین شهر و میمه، جانباز شیمیایی و دانشجو کارشناسی رشته حقوق از خاطرات روزهای پرشور وشعف دوران انقلاب چنین می‌گوید: در آن روزهای  افتخار آفرین اوضاع بدین شرح بود که همه انقلابیون به فرمان امام خمینی (ره) بودند و با توجه به سخنان رهبر کبیر انقلاب فعالیت می‌کردند. درآن روزها بنده سن وسال زیادی نداشتم ونوجوانی بیش نبودم وتنها کاری که از دست من وسایر دوستان برمی آمد انتشارعکس و بیانه های امام در بین ماشین ها ودر خیابان‌ها بود.

یک روز در خیابانی که محل سکونتمان بود درحال پخش کردن عکس رهبر کبیر انقلاب بودیم که ناگهان یک دسته افراد چماق‌دار با ماشینی باری وارد خیابان شدند البته باید اضافه کنم: چماق دارها یک سری افرادعام بودند که رژیم استبداد طاغوتی بهشان پول می دادند تا افرادی را که بر علیه شاه شعار می‌ دادند مورد ضرب وشتم قرار دهند.ما با دیدن چماق دارها به سرعت خود را به درون کوچه ‌ای رسانیدم درون کوچه یک مغازه قرار داشت که صاحب آن شخصی بود بنام مش صفر، وی  مردی خوب وانقلابی بود.

khatere hozoor12

مش صفر وقتی متوجه اوضاع نابه سامان ما شد، درب مغازه خود را باز کرد وما را به داخل آن هدایت نمود وکرکره های مغازه را پایین کشید و خود در وسط کوچه شروع به فریادزدن نمودو پشت سرهم جمله “جاوید شاه” را تکرار می‌کرد. وقتی چماق دارها به مش صفر رسیدند این شیرمرد انقلابی راهی اشتباه را به آن مردان شرور نشان داد واینگونه بود که من و دوستانم از خطری مرگ آفرین نجات یافتیم.

در ادامه نقل خاطرات، آقای ابراهمیمی گفت: رمز موفقیت ما درانقلاب وجود نیروهای مردمی بود که همه انقلابی یک دل و یکپارچه بودند و پشت سر امام ایستاده و گوش به فرمان بودند. در گذشته دشمن از ابزارها وحربه های متفاوتی برعلیه انقلاب وجمهوری اسلامی ایران استفاده می کرد و اکنون از طریق بازیچه قرار دادن اعتقادات جوانان ما این جنگ را برپا داشته است. ما باید نیروی جوان مان را با آگاهی از حربه‌های دشمن هدایت  نماییم چرا که ممنوعیت ها، بیشتر انسان را حریص می‌کند ولی با روشنگری هاست که می‌توان راه را بر دشمن بست ومانع شد تا دشمن غاصب به اهداف شرور خویش نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.