۱۹:۱۰ - چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴

یت الله طباطبائی نژاد در پی شایعات حضورش در لیست های احزاب دیگر مطرح کرد:

شایعه حضورم در لیست های دیگر به جز لیست جامعتین بدون نظر و رضایت اینجانب است

در پی شایعاتی مبنی بر حضور نام آیت الله طباطبائی نژاد در برخی لیستهای احزاب، ایشان ضمن رد شایعه حضورش در لیستهای احزاب و گروه ها افزود: حضور من در لیستهای دیگر به جز لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه و جامعه روحانیت مبارز بدون نظر و رضایت اینجانب است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در پی شایعاتی مبنی بر حضور نام آیت الله طباطبائی نژاد در برخی لیستهای احزاب، ایشان ضمن رد شایعه حضورش در لیستهای احزاب و گروهها افزود: حضور من در لیستهای دیگر به جز لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه و جامعه روحانیت مبارز بدون نظر و رضایت اینجانب است.

وی با اشاره به اوج ایام تبلیغات انتخاباتی و شیطنت بعضی گروهها افزود: برخی هم صدا با دشمن شورای نگهبان را تضعیف و تخریب می کنند و برخی با رفتارهای دیگر از جمله شایعه پراکنی و تخریب دیگر کاندیداها، نوعی دیگر با دشمن انقلاب اسلامی هم نوا می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: این نوع فعالیتها خیانت به نظام و خلاف شرع مقدس و مرام اسلامی است.

وی از مردم فهیم و انقلابی خواست تا ضمن حفظ بصیرت به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی و مورد وثوق طلب کنند.

آیت الله طباطبائی نژاد افزود: حضور مردم در این انتخابات سرنوشت ساز که زیر ذره بین دشمن قرار دارند بسیار ضروری است، چرا که دشمن منتظر است تا بین مردم و حکومت جدایی بیندازد.

لازم به ذکر است آیت الله طباطبائی نژاد به همراه حضرات آیات نمازی، مقتدایی، مهدوی و عبداللهی لیست مورد تأئید جامعه مدرسین حوزه علمیه و جامعه روحانیت مبارز (جامعتین) در حوزه انتخابیه استان اصفهان را تشکیل می دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.