۱۴:۱۵ - یکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

توهین به رهبر انقلاب در اردوگاه اصلاح طلبان اصفهان/ جامعه انقلابی خشمگین است/ عارف مراقب زیردستانش باشد؛ برائت از بی‌بی‌سی پیشکش!

اواسط بهمن ماه گذشته، دفتر بنیاد امید ایرانیان شعبه استان اصفهان از کاندیدایی ردصلاحیت شده دعوت کرد که سخنان بی شرمانه اش جامعه ی انقلابی استان را به خشم آورده است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از صاحب نیوز، در ماه های منتهی به انتخابات اسفند ماه ۹۴، احزاب و جریان های سیاسی اقدام به برگزاری جلسات و کارگاه هایی با موضوع انتخابات کرده اند و شهر اصفهان نیز به عنوان دومین شهر تاثیرگذار سیاسی کشور از این قاعده مستثنی نبوده است.

بنیاد امید ایرانیان شعبه استان اصفهان ۱۲ بهمن ماه گذشته در ادامه  برگزاری سلسله جلسات کارگاه های سیاسی خود، یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده ی جریان اصلاحات را برای سخنرانی دعوت کرد.

مرتضی پدریان جونی صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه ی تندرو تندر که پیشتر به خاطر صحبت های ساختار شکنانه و مطالب توهین آمیزش برای مدتی اجازه ی تدریس در دانشگاه از او گرفته و هفته نامه اش نیز لغو مجوز شده بود بار دیگر سخنانی به زبان آورده که جامعه ی انقلابی اصفهان را خشمگین ساخته است.

این حامی فتنه در توهینی مستقیم به رهبر معظم انقلاب حرف هایی زده است که زبان از شرم قادر به بیان نیست و قلم از خجالت توان مکتوب کردن آن را ندارد.

پیشتر اخبار موضع گیری جریان انقلابی نسبت به این توهین بی شرمانه در شبکه های مجازی اصفهان منتشر شده بود اما در زمان نگارش این مطلب فایل صوتی صحبت های وی در اختیار صاحب نیوز قرار گرفته است.

پدریان در این سخنرانی از مشکلات اجتماعی کشور صحبت می کند و دلیل بروز این مسائل را عملکرد نادرست دستگاه های نظارتی کشور می خواند.

وی صحبت های خود را با اتهام زنی فاسد بودن این دستگاه ها (قوه قضاییه، قوه مقننه مجلس و ستاد مبارزه با قاچاق کالا) ادامه می دهد و پس از آنکه ذهن مخاطبان را آماده کرد به یک باره جسارت هایی را در مورد رهبر معظم انقلاب عنوان می کند.

قلم از نوشتن صریح آنچه این شخص گفته خجل است و به هیچ روی تاب نوشتن ندارد (چه اینکه حتی رسانه های اصلاح طلب نیز جرأت نشر این بی حرمتی ها را نداشتند!)

جسارت این شخص محرز و مطالبه ی جامعه ی انقلابی استان شهید پرور و ولایمت مدار اصفهان برخورد قاطع با این گونه بی شرمی ها است.

اما سوالات دیگری نیز باقی مانده که طرح آن ها لازم است.

سوال اول- از زمان انتشار خبر این فضاحت و رسوایی جامعه ی اصلاح طلب اصفهان در فضای رسانه های مجازی استان حدود ۲۰ روز می گذرد اما چگونه است که هیچ کدام از اصلاح طلبان حاضر نشده اند از این فتنه گری های بی شرمانه تبری بجویند؟!

سوال دوم- آقای محمود ابراهیمی رئیس شاخه ی اصفهان بنیاد امور ایرانیان چه طور به خود اجازه داده اند چنین افرادی که سابقه ی آن ها مشخص است برای سخنرانی برنامه های خود دعوت کنند؟!

سوال سوم- آقای ابراهیمی هم اکنون به عنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان مشغول به کار است لذا انتظار جامعه ی انقلابی اصفهان از استاندار محترم اصفهان پیگیری و بررسی ویژه ی این موضوع است که چطور چنین شخصی را در این جایگاه مهم به خدمت گرفته اند؟

سوال چهارم- محمدرضا عارف رئیس بنیاد امور ایرانیان پس از اعلام بررسی صلاحیت نامزدهای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش گسترده ای کرد تا بتواند چند نفری را که به حق و به خاطر مواضعشان توسط شورای نگهبان رد شده بودند به عرصه ی انتخابات بازگرداند تا جایی که حتی صراحتا خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور هشدار داد اگر مجلس دهم هم جهت با دولت یازدهم نباشد حسن روحانی نیز دور بعدی در پاستور نخواهد بود!

اما سوال اینجاست که آقای عارف دنبال تایید صلاحیت چه کسانی است؟ چطور در دفتر اصفهان بنیاد وی چنین فضاحتی رخ می دهد اما عارف نه پیگیر ماجراست، نه عذری می خواهد و نه به روی مبارکش می آورد؟!

به قول حجت الاسلام شجونی عارف چندان هم مورد اعتماد نیست و به موقعش هم به سمت رئیس دولت اصلاحات غش می‌کند!

دیروز نیز محمدرضا عارف در پاسخ به یکی از سؤالات خبرگزاری تسنیم از وی که “چرا از رسانه‌های بیگانه و بی‌بی‌سی اعلام برائت رسمی نمی‌کنید؟” به این گفته بسنده کرد: “از چه‌چیزی اعلام برائت کنیم؛ من ۲۴ساعته باید از بی‌بی‌سی اعلام برائت رسمی کنم؟ بیکارم؟

آقای محمدرضا عارف فرزند حاج‌میرزا احمد! شما به امور زیرمجموعه ی خودت رسیدگی کن اعلام برائت از بی بی سی پیشکش!

مجددا تاکید می شود فایل صوتی صحبت های بی شرمانه پدریان در اختیار صاحب نیوز قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.