۲۳:۱۳ - شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

با حضور حاج جواد فروغی قاری بین المللی کشور؛

برگزاری محفل نورانی انس با قرآن

حاج جواد فروغی در راه شناخت معبود، نور خدا و نور قرآن را بهترین راه در جهت شناخت و رسیدن به معبود عنوان کرد و نورهای تعریف شده در قرآن برای یافتن راه درست را معرفی و تعریف کرد.

019.quran1

 

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”، همزمان با میلاد پر برکت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت سازمان رفاهی تفریحی، دفتر امام جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی شاهین شهر محفل نورانی انس با قرآن کریم، با حضورقاری برجسته و بین المللی و مفسر توانا و جوان  کشورحاج جواد فروغی، در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید.

 

 

این مراسم که با حضور مسئولین و همچنین حضور گرم و پرشور مردم شاهین شهربرگزار شده بود، حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر با تأکید بر لزوم کاربردی شدن قرآن در زندگی اظهار داشت: قرآن معجزه الهی و کامل ترین کتاب خداست که بوسیله کامل ترین موجود هستی به دست ما رسیده است که باید از آن استفاده  و حفظ، حراست کنیم .

 

 

امام جمعه شاهین شهر افزود: بیش از یک هزار و 400 سال از نزول قرآن می گذرد و از هر گونه تحریف و گزندی در امان مانده است، که این از معجزات بزرگ والهی است.

 

سپس حاج جواد فروغی پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید به تفسیر آن پرداخت؛ وی در راه شناخت معبود نور خدا و نور قرآن را بهترین راه در جهت شناخت و رسیدن به معبود عنوان کرد. و نورهای تعریف شده در قرآن برای یافتن راه درست را معرفی وتعریف کرد.

 

 

از دیگر برنامه های اجرا شده دراین محفل نورانی و قرآنی، اجرای اجرای تواشیح و ابتهال توسط سید روح الله قوام نیا مفسر و حافظ قرآن بود که مورد توجه قرآن دوستان شاهین شهر قرار گرفت. و قرائت آیاتی از کلام الهی توسط حافظان خردسال، محفل نورانی را گرمی خاصی بخشید.

 

حاج جواد فروغی مفسر قرآن کریم؛ خود به قرائت دعای فرج پرداخت که حضار نیز با وی همخوانی نمودند.

  quran2

quran3

quran1 quran4

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.